13 września 2013

Przeglad zdjec. (sierpien)

 13 piątek, więc idealny moment na wyjątkowy post!
Dzisiaj po raz 400. kliknę na pomarańczowy prostokącik OPUBLIKUJ.lub zapisz.

Dziękuję!
Pamiętam jak zaczynałam pisać, a tu już tyle postów nastukałam.
Żeby było co wspominać za kolejne 400 postów,
Dziś wracam się zdjęciami niespełna miesiąc wstecz.
Czyli czas na sierpniowe wspomnienia.
Kiedyś wrócę do nich z uśmiechem.
Bądź łzami w oczach.
Z utęsknienia.

 
*Między innymi za to uwielbiam lato! *Millerowie - jeśli nie widzieliście to zarezerwujcie sobie najbliższe 1,5h ! Świetna komedia! :) *Gdynia Orłowo - molo.
*Powrót do domu... *Monopoly, czekoladowy grycan i tak mijały Nam popołudnia! *Relaksik.
*Najlepsza ryba jaką jadłam , Gdynia Kuter na Skwerku. *Gdynia, Skwerek, Spacer i Zachód - czego chcieć więcej?:) *Śniadanie konsumowane w SKM, najlepsze. :D
*Surykatki - mam na ich punkcie małego bzika. Są taaakie urocze przecież! :D *Na chłodne wieczory ciepła czekolada najlepsza! *Ja swoje, mój D. swoje interesy załatwiamy, czyli Simsy VS Mecz! :D

*Sezon grillowy. *Kolejny zachód. *Wieczory spędzaliśmy grając w Sabotażystów, świetna gra, masa śmiechu! :)
*Obiadokolacja w wykonaniu mamy. Jami! *Miłość do morza tkwi we mnie od najmłodszych lat! *Muszelki?
*Gofry z bitą śmietaną i wiśniami w żelu - pycha! Lubicie? *Zdecydowanie jestem lepszym perkusistą niż gitarzystą! Czyli wieczorne Guitar hero! *Carte Dor o smaku muffin. Chyba nic więcej nie trzeba mówić. Pychota!
*:) *Siostrzane. *Tęsknię...:(

22 komentarze:

  1. uwielbiam :) u mnie taki mix pojawi się dopiero na koniec września, bo przez cały sierpień byłam pozbawiona telefonu, bo był w naprawie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Ciekawy sierpień musiałaś mieć:) Rodzice byli też na Millerach i wyszli bardzo zadowoleni;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) uwielbiam takie gofry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Bita śmietaną i wiśnie to dla mnie zdecydowanie numer 1! Biją gofry z nutellą na łeb, na szyję! :D

      Usuń
  4. Zdjęcie z mola jest świetne. Ogólnie super sprawa z Twoimi zdjęciami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie molo jest to jedno z moich ulubionych wykonanych na tegorocznych wakacjach :)

      Usuń
  5. gratuluje 400 postów ;)
    urokliwe jest to zdjęcie z morzem w tle;)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam na Millerach, zgadzam się - świetna komedia :D uśmialiśmy się po pachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwia, ja też podchodzę do nich z dystansem tym bardziej, że potrzebuję mocniejszego krycia:). Haha no jak masz już to wypróbuj, co Ci szkodzi! :D Najwyżej komuś oddasz:)

    Takiej to dobrze:D U mnie niestety zmiana kosmetyków nie pomaga, znam swoją cerę, jest lepiej, ale ogólnie nadal niefajnie i wciąż szukam przyczyn :\.

    Haha dzięki, jeśli chodzi o lakier to żółtek z Manhattanu Quick Dry 60 seconds. Ale stan moich paznokci od jakiegoś czasu jest okropny, oesssus :P

    Fajnie tak powspominać! :D Słodziutkie te surykatki! Aż chce się przytulić haha :P No i serducho mi się ściska z zazdrości.. Bo masz boskie rzęsiska! Oddaj trochę, na to moje bezrzęsie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mi się wakacji zachciało znów! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi został jeszcze niecały tydzień. :(

      Usuń
  9. Ja też uwielbiam morze !! Niestety w tym roku nie byłam nad morzem:( Życzę Ci kolejnych 400 postów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo... Aż na myśl przyszły mi wakacje i morze... <3

    Żaneta pisała, że wysłała... Ale jeszcze nic do mnie nie doszło.. a to było z miesiąc temu ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry wieczór? Haha chyba dobranoc :D. Ja nie wiem naprawdę czy to ta pogoda czy co, ostatnio robię to co mam zaplanowane po czym idę spać i mogę spać non stop:( haha i właśnie zaraz się wybieram :D

    A spróbuj, co masz do stracenia;D Akurat o tym BB jeszcze ani nie słyszałam ani nie próbowałam to sprzedasz mi info :P

    O tak, Manhattan ma fajne pędzelki, ale ten żółty mój smuży okropnie :o. Trzeba się namachać żeby ładnie to wyglądało. Ale i tak go lubię za kolor i w miarę dobrą trwałość:D

    Ojj, rycynusa używałam i byłam zadowolona, ale zaczął uczulać :P. Teraz Alterra daje mi bardzo fajne efekty, ale no nie oszukujmy się- mam genetyczne bezrzęsie:( haha, nie ma u mnie szans na takie piękne rzęsiska, zazdrocha:D

    OdpowiedzUsuń