9 września 2013

Przegląd zdjęć (lipiec)

Kto z Nas nie lubi wspominać? 
Mam dla Was dzisiaj przegląd zdjęć z pierwszego miesiąca wakacji - lipca, w innej notce będzie zlepek zdjęć sierpniowych! :)

*Maliny - jedne z moich ulubionych owoców.  *Sesja zdjęciowa, którą pokazywałam w tym poście. *Roksi, psinka, która zawładnęła moim sercem!
*Mój ukochany kotek, który teraz biega sobie po drugiej stronie tęczy. :( Był ze mną przez 11 lat, minął ponad tydzień a mi wciąż łzy cisną się do oczu... :(  *SpongeBob - czyli wyobraźnia mojej 6letniej siostry. *Focie do lustra zawsze są spoko!
*Domowa tortilla, pycha! *Karmelowe nivea coraz bliżej zdenkowaniu, a tymczasem gdzieś je zgubiłam! *Parówki w cieście francuskim.
*Panterkopodobnecoś. *Deser zamówiony podczas spotkania podkarpackich blogerek. Smaczny, ale bez rewelacji. *Iluzja - rewelacyjny film, naprawdę polecam!

* :( *Spacer wzdłuż rzeki. *Temperatury niemalże idealne! :)
*Moje ulubione, niezniszczalne koturny! *Tak Nam było dobrze...:( *Jeszcze w dobrym stanie paznokcie.
*Mamba, moja druga kocica. *Jami, bananowo-czekoladowy koktajl. *:(
*Uczyłam się przez skejpa robić parówki w cieśnie francuskim z powyższego zdjęcia! :) *Zachody powinny u mnie mieć osobny folder. *Kremówka toffi i film.

14 komentarzy:

  1. Lubię takie fotorelacje.
    I.. przykro mi z powodu koteczka:((

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne te koturny masz :D ja też miałam takie jedne niezniszczalne :D ale w koncu sie zniszczyły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki urok tej niezniszczalności, haha :D

      Usuń
  3. Chcę zjeść to wszystko, co na zdjęciach można zjeść! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha. :D no ja najchętniej teraz chapnęłabym rybkę. mniamiiii.

      Usuń
  4. To cieszę się, że coś nowego pokazałam;) ja nie wiedziałam o cieniach w kremie z Bell:) Zadowolona z nich jesteś?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. parówki w cieście francuskim uwielbiam i często je robię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko do nich kupuję w biedronce ;) ciasto francuskie, parówki te w niebieskim opakowaniu, plus ser żółty w pasterkach ;)

      Usuń
  6. fajne zdjęcia :)
    czekam na mix z sierpnia :P
    zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Iiiii.... nie wiem jak skomentować :D
    Powiem, ze maliny ubóstwiam i amen! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja lubię oglądać takie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia, lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń