13 września 2013

Maybelline neons, Colorama nr 188

 To nic, że pogoda iście jesienna. Ja dziś zafundowałam sobie wściekły róż na paznokciach!

Wczoraj zdjęłam naklejki po tygodniowym noszeniu (niebawem o nich na blogu!) nie dlatego, że już była taka konieczność - bo trzymały się rewelacyjnie tylko po prostu mi się znudziły. Kobieta przecież zmienna jest! :)

Miał być neonowy róż i w niektórych momentach dostrzegam w nim neon, ale jednak jest to bardziej wściekły róż. Co nie zmienia faktu, że jest przepiękny! Krycie jak dla mnie jest wystarczające. Na zdjęciu jest jedna warstwa (!) i nie czuję potrzeby nakładania drugiej. (w tym o to momencie wtrącił się mój 10 letni kuzyn podczytując co tutaj piszę "faktycznie jest przepiękny. na palcach wygląda bardzo ładnie" ) Więc więcej chyba nic nie trzeba pisać! :) Jest bardzo trwały, wytrzymuje mniej więcej 5 dni bez odprysków - oczywiście pokryty topem. U mnie jest to Sally Hansen Double Duty.  Po nałożeniu nawierzchniowego lakiery staje się bardziej błyszczący, zanika wykończenie satynowe. Bardzo szybko wysycha, nie tworzy smug i bąbelków! Konsystencja jest dość rzadka, ale nie wodnista! Zmywanie nie sprawia żadnego problemu. Czego chcieć więcej? Jego cena to ok 10 zł za 7 ml.



18 komentarzy:

  1. Piękny kolor, ale dosyć powtarzalny - łatwo znaleźć odpowiednik w bardzo tanich lakierach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery z tej serii ;)Przepiękny kolorek, akurat na wspomnienie lata przy takiej okropnej pogodzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor śliczny, taki... różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor. Też właśnie "testuję" coloramę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny kolor :) Tak jak mówi kuzyn, na paznokciach wygląda przepięknie ;)
    Mówiąc szczerze nie miałam jeszcze żadnego lakieru do paznokci z Maybelline. Będę musiała jakiś zakupić, z czystej ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio kupiłam miętowy lakier rimmel za ok. 15zł i jestem załamana jego trwałością. Przechowywany dobrze, w zamkniętej buteleczce po niecałym miesiącu zrobił się gęsty :/
      Też teraz wolę polować na promocje. Boje się, że znowu wydam więcej a lakier skończy swój żywot po miesiącu...

      Usuń
    2. Tak dokładnie o tym lakierze mówię. Nie wiem czy nie trafiłam na jakiś otwierany przez kogoś, bo mam z tej serii również inny kolor(kupiony tydzień, dwa wcześniej) i trzyma się super, jest ładny, lejący :)

      Usuń
  6. Właśnie się dziś zastanawiałam nad Double Duty. :-) Jak się sprawdza? Bo nadal o nim myślę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź!

      Przekonałaś mnie! ;-D

      Usuń
  7. Śliczny kolorek! ;) W sam raz żeby może jeszcze przywołać lato ;D

    OdpowiedzUsuń