16 września 2013

Lipiec i Sierpień w 10 punktach.

Tak zwany Stan wyjątkowy czyli miesiąc w 10 punktach razy 2! I to na raz. :)

1. Najważniejszy wpis.
Lipiec:
Niewiele w lipcu było tych wpisów, ale cieszę się, że mogłam się z Wami podzielić sesją z Oliwią, którą udało mi się zrobić na ostatnim piętrze parkingu :) Oraz post , w których chwaliłam się łupami z wyprzedaży. :)
Sierpień:
 W sierpniu pojawił się post, w którym zachwalałam i co nieco skrytykowałam jeśli chodzi o smaki Trójmiasta, oraz w pierwszym po dłuższej przerwie w poście pokazałam kilka zdjęć z moich wakacji. Lubię później wracać do takich postów, odświeżać wspomnienia.


2. Przeczytane książki 
Żadnej, ALE zaopatrzyłam się już w trzy książki - które będa umilać mi podróż autobusem na uczelenie. Są to:
Jedz, módl się, kochaj - Elizabeth Gilbert.
Cała nowa ja - Shari Low
Z tobą lub bez ciebie - Carole Matthews
Ot zapowiadają sie zwyczajne, kobiece książki. :)

3. Obejrzane filmy
 1. Bunt FM

"Tara, uczennica ostatniej klasy liceum, jest tak boleśnie nieśmiała, że boi się rozmawiać z kimkolwiek na szkolnym korytarzu, a nawet odpowiadać na lekcjach. Ale w zaciszu swojej sypialni, wyposażona w iPod, jest gwiazdą najgorętszej stacji radiowej w Miami, która należy do jej ojczyma.  "
Tak, obejrzałam jakiś film młodzieżowy podczas wakacji! Jako 21 latka zdarza mi się czasami patrzeć na Disney Chanel ! :)
 6/10






2. Musisz być mój 
"17-letnia Devon zakochuje się w nauczycielu matematyki. Dziewczyna zrobić wszystko, żeby go uwieść.  "
Bardzo fajny Thiller. Polecam. ;)
8/10






 
 3. Iluzja
"Agenci FBI śledzą grupę iluzjonistów, którzy napadają na banki w czasie ich przedstawień i ukradzione pieniądze rozdają publiczności."
Uwielbiam filmy o tematyce iluzji/magii.
 10/10







4. Druhny
 Trzydziestokilkuletnia Annie przeżywa nie najlepszy okres w swoim życiu, a jej sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje kiedy zostaje honorową druhną swojej najlepszej przyjaciółki – Lillian. Nie pozwoli jednak aby to zadanie ją przerosło mimo, iż jej świat wywraca się właśnie do góry nogami. Koordynuje działania komicznego zespół druhen, z którymi wyrusza w szaloną podróż na wieczór panieński.
 Ot komedia romantyczna jakich niemało ;)
6/10
5. Poradnik pozytywnego myślenia
 Pat Solitano, po tym jak stracił pracę, dom oraz żonę, spędził w szpitalu psychiatrycznym kilka miesięcy. Wrócić do społeczeństwa pomagają mu rodzice, przyjaciele i piękna dziewczyna. 

Sam film jakoś nie zrobił na mnie ogromnego wrażenia, dobry, ale nie rewelacyjny! No, ale Bradley Cooper podbija o punkt! <3
7/10
 6.Jak urodzić i nie zwariować 
Spojrzenie na ciążę i rodzicielstwo opowiedziane z perspektywy pięciu par. 
Na jesienny wieczór będzie jak znalazł. :)
6/10 








7. Superhero
Rick Ricker jest klasowym pośmiewiskiem. Ofermowaty i nieatrakcyjny podkochuje się w blond piękności Jill Johnson, która, rzecz jasna, nie zwraca na niego najmniejszej uwagi. Podczas szkolnej wycieczki do muzeum Rick zostaje ukąszony przez zmutowaną genetycznie ważkę. Niebawem odkrywa, że w wyniku tego zajścia posiadł nadnaturalne zdolności - niezwykłą siłę, szybkość oraz zdolność chodzenia po ścianach. Postanawia wykorzystać nowe umiejętności i jako superbohater o imieniu Dragonfly pomagać ludziom.  
Totalnie nie w moim guście.
4/10

 



8. Asterix i Obelix: Misja Kleopatra
 Asterix, Obelix i Panoramix wyruszają do Egiptu, by pomóc architektowi Numernabisowi. Ma on zaledwie trzy miesiące na wybudowanie pałacu dla Kleopatry. 
To był pierwszy film jaki oglądałam z tymi słynnymi postaciami. O dziwo bardzo mi sie spodobał.
8/10
9. Nieletni/pełnoletni
 Jeff Chang jest wzorowym uczniem. Za kilka godzin będzie pełnoletni. Ta noc nie może skończyć się na jednym piwie.
 Zapowiadał się ciekawiej, ale zaliczam go do przeciętnych.
6/10







10. Daję nam rok
Nat i Josh wzięli niedawno ślub. W ich małżeństwie właśnie pojawił się pierwszy kryzys.  
Jak uwielbiam komedie romantyczne tak ta jest totalnym przeciętniakiem.
5/10











11. Millerowie
 Okradziony z towaru dealer David musi w ramach zadośćuczynienia przywieźć z Meksyku dużą dostawę narkotyków. Dla niepoznaki organizuje więc wymyśloną rodzinę.
 Najlepsza komedia jaką widziałam w ostatnim czasie! :) No i Aniston - to już w ogóle idealnie. :D
10/10






12.Kłopoty z Dee Dee
Dee Dee Rutherford nigdy nie potrafiła sprostać oczekiwaniom swojego ojca. Nieporozumienia i zbyt duże wymagania przyczyniły się do oziębienia stosunków, a w konsekwencji niezbyt częstych spotkań. Tuż przed emeryturą, mężczyzna postanawia poprawić relację z córką. Okaże się, że Dee Dee posiada większy potencjał niż mogłoby mu się kiedykolwiek wydawać.
 Oglądałam przelotem w tv, totalnie nudny. Kilka fajnych haseł podczas całego filmu.
3/10

13. Histeria - Romantyczna historia wibratora 
Epoka wiktoriańska, młody lekarz traci pracę na szpitalnym oddziale. Dostaje jednak posadę w prywatnej przychodni zajmującej się niekonwencjonalnym leczeniem kobiecej histerii.  
Powiem tylko tyle, że tytuł mówi sam za siebie. :)
7/10 







4. Powód do dumy.

Oduczam się impulsywności. Jestem na dobrej drodze! :)

5. Najlepszy zakup. 
Z kosmetyków był to peeling z Faromony - który pokochałam całą sobą! :) 
Jeśli chodzi o ciuchy to była to koszulka wiązana dołem oraz jeansowa kurtka, które pokazywałam w tym poście.  No i torebka pokazana w tym samym poście nie rozstawała się ze mną w wakacje. :) 


6. Podróże. 

Trójmiasto. <3

7. Ulubione jedzenie/przekąska. 

  Ryba, grill i gofry! Smaki tego lata! :)

8. Najczęściej słuchana piosenka. 
 Uwielbiam Jego głos.



9. Ulubione produkty kosmetyczne 
 Wyżej wspomniany peeling od Faromony.
Mgiełka od VS pokazana w tym poście w sektorze różowym oraz słynny Colossal również pokazany w tamtym poście lecz w sektorze żółtym. :)
 
10. Lipiec i sierpień w skrócie. 
 To były dwa piękne miesiące. Odpoczęłam, zregenerowałam siły na nowy rok akademicki. Niestety koniec miesiąca był jednym z gorszych dni jakie mogłabym sobie wyobrazić, ale są sprawy, których nie unikniemy. Niestety.


 

30 komentarzy:

  1. zgłodniałam przez Twój post!:DDD Widzę parę filmów do obejrzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wreszcie!!!!! Czekałam od wczoraj:D

    Podzielam zdanie na temat Iluzji:) A na Millerów to się wybieram odkąd o nich usłyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana jak ja lubię takie posty....

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłodniałam widząc te smakołyki :)))
    Widzę, dużo filmów oglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię. :) Ale niestety w roku akademickim nie mam zbytnio czasu. :(

      Usuń
  5. o mniam jakie pysznosci na zdjeciach :D gofry <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis.

    O ile nie cierpię Aniston, tak Millerowie uważam za genialny film, uśmiałam się równo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją uwielbiam! Ale ogólnie uważam, że cała główna obsada była rewelacyjna :)

      Usuń
  7. musisz by mój chyba oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam peelingi z Farmony :)
    A z Twoich obejrzanych filmów znajdę coś dla siebie na dzisiejszy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak przeglądam te zdjęcia tutaj i gdy doszłam do pkt 7.. POCZUŁAM SIĘ GŁODNA :( :( Haha, a tyłek rośnie!:D
    Co do filmów, to 8 oglądałam, w sumie chyba wszystkie części i bardzo lubię:) Aaa film nr 2 mnie bardzo zaciekawił:D

    Haha DZIĘKI! :D Na pewno odpowiem na TAG tylko wiesz, teraz mam bajzel jak nie wiem co, przed wyjazdem.. w sobotę przeprowadzam się do Wrocka i tam jak się ogarnę i poustawiam wszystko to obfocę wszystko i napiszę posta ;D

    Ojj tak, ceny zabójcze.. Patrzyłam na Allegro, za mgiełki trzeba dać koło 40pln.. Dużo jak na mgiełki, ale jeszcze do przełknięcia, poproszę św. Mikołaja haha :D. Miałam z VS krem do rąk (cuuuudo zapach!!! niestety się skończył dawno..), tusz do rzęs, a nadal mam cień w kremie, który pewnie już stracił swoją ważność, ale trzymam go choćby po to żeby się nim pojarać ^^. I'm addicted..

    Haha ja już nie mam żadnej świnki, oddałam siostrze, wszystkie i tak stały puste ^^. Choć może się zmobilizuję, tzn. na pewno będę musiała już odkładać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :) muszę obejrzeć film millerowie ,ale na necie jeszcze go nie ma w dobrej wersji i z dobrymi napisami :( ach i ten o tej 17latce też musze objerzeć ,bo mnie zaintrygował :D
    Koniec miesiąca -też miałam jeden z najgorszych dni ,a już za tydzień wracam na uczelnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu Ci napiszę :) mam nadzieję ,że uda mi się ich jakoś niebawem obejrzeć :)
      KacVegas 3 też jeszcze nie widziałam ,ale podobno nie jest aż tak dobra :(
      Zazwyczaj na ekino ,jak tam nie ma to na zalukaj ,a seriale na iitv :)

      Usuń
  11. Ja to oglądałam wszystkie części Asterixa i Obelixa - oprócz tej najnowszej. Baaardzo je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż zgłodniałam :) Dziękuję, że wspomniałaś o tych filmach, bo właśnie szukam czegoś do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała nowa ja, ostatnio przeczytałam i choć na początku mnie niezbyt wciągała, tak na końcu bardzo mi się podobała i przyjemnie się ją czytało!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały jest taki post, może kiedyś coś podobnego wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha i widzisz, normalnie nie byłabym głodna, wszystko przez CIEBIE!! :P

    Niee spokojnie, co jak co, ale ja lubię zmiany i uwielbiam co chwilę układać, przestawiać, organizować itp. :D Więc o to akurat się nie martwię, raczej jak poukładam to będę mogła zobaczyć co tam sobie wybrać do którego koloru ^^

    Ojj, takie świnki są najgorsze.. Bo gubią pieniążki (same, wcale nikt ich nie wyciąga!!!) haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Grill to zdecydowanie smak tego lata! Świetny post, bardzo podoba mi się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia z Trójmiasta :) !! zgłodniałam po zobaczeniu zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. hej :) miło, że odpisujesz :) o no to widzisz, może kiedyś przy okazji ich użyjesz :)

    nie wiedziałam nawet, ze mam weryfikacje :O zaraz to zmienię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam w planach zrobienie takiego postu combo z wakacji :) chyba w weekend się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obecnie czytam Poradnik pozytywnego myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jedz, módl sie i kochaj świetna książka, film zresztą też :)
    i trójmiasto moje ukochane <3 zdjęcie molo niesamowite!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że wakacje były bardzo udane :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam większość z tych filmów i mam na ich temat podobne zdanie! Bardzo fajne podsumowanie ostatnich dwóch miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta notka :)
    Oglądałam Poradnik i mi się podobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że oglądasz tak samo dużo filmów jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że miałaś wspaniałe wakacje ;) Wstyd się przyznać, ale nie przeczytałam żadnej książki podczas mojego odpoczynku. Uczyłam się angielskiego :D Mam ochotę obejrzeć jakiś film z powyższej listy :)

    OdpowiedzUsuń