Eveline, miniMAX, nr 811

Jak na razie to mój pierwszy, ale nie ostatni.
Poluję na piękną, krwistą czerwień i blady róż.
Ale dzisiaj troszkę niebieskości.
To zdjęcie nie odzwierciedla prawdziwego koloru.
Następne zdjęcia już tak!

Bardzo duża gama kolorystyczna. Mała buteleczka, co dla mnie jest ogromnym plusem. 
Producent obiecuje 9 dni trwałości - u mnie jest to kilka dni ( po ok 3-4 dniach zaczynają się ścierać końcówki), ale dla mnie to wystarczająca długość. Nie odpryskuje. Lakier szybko schnie. Na zdjęciach nałożone mam 2 warstwy plus Top z Sally Hansen. 
Ma fajną konsystencję - niby rzadką, ale nie wylewającą się na skorki (hurra!)
Lakier nie smuży, dobrze się nakłada. Cena to ok 3,50-5 zł. Dostępny jest m.in. w Hebe, osiedlowych sklepach, Rossmannach (tam gdzie szafa Eveline) i swego czasu był w Biedronce.








Komentarze

  1. Nałożyłaś dwie warstwy, bo tak słabo kryje ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie ma przeciętne, ale jedna warstwa daje zbyt jasny niebieski, ja wolałam nieco ciemniejszy :)

      Usuń
  2. Bardzo pozytywny odcień, uwielbiam niebieskie lakiery na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor ma i tani jest że jej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kalendarz z Biedronki :) Były jeszcze różne wzory do wyboru :)

      Usuń
    2. Ja go kupiłam w ostatni piątek wakacji, ale wiem, że jeszcze nie w każdej Biedronce bywały. Koleżanka go kupiła tydzień temu i były. Nie mam pojęcia czy są jeszcze, bo bardzo rzadko bywam w Biedronce. :(
      Kosztował on 19 zł, w Emipku były z tej samej firmy (jeśli się nie mylę) po 30 zł.

      Usuń
  5. Piękny kolor, uwielbiam na pazurkach wszystkie odcienie niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny! Mam słabość do niebieskich odcieni :D. W takim razie muszę się przyglądnąć tym lakierom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny kolor :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor+zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam lakiery z tej serii a ten kolor jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolorek. Szafy Eveline w rosmaku jeszcze nie widzialam, za to byłam ostatnio w drogeri Jasmin i tam była taka szafa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko 3,5 zł? no to naprawdę malutko :) Kolor cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mrrrrr... kolor jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za niebieskim na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolorek ;) Mam jeden z tej serii, miętowy jednak czeka aż moje paznokcie się zregenerują ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty