Co nowego w mojej kosmetyczce?

Zastanawiam się czy nie wpoić w sobie dość znanej akcji w blogosferze, a mianowicie przeżyć za 50 zł.
Kupuje zdecydowanie za dużo kosmetyków. Każdy wypad do galerii w celach odzieżowych / obuwniczych czy choćby na zakupy spożywcze ma niejednokrotnie metę w drogerii.
Niedawno w moim mieście otworzyli hebe. Wiadomo. Trzeba się w coś zaopatrzyć, bo zwiedzać tylko nie wypada! :)
  • Kallos, GoGo,  Regenerująca maska do suchych, łamiących się i uszkodzonych włosów - użyłam ją bodajże 3 razy i  wiem już, że nie jest niestety wydajna.
  • Tołpa,  Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu - uwielbiam go! po kilkukrotnym użyciu pobiegłam jeszcze dokupić drugi!
  •  Missy, Zmywacz do paznokci z lanoliną i kwasami owocowymi.
  • Catrice, Pomadka do ust, 190 TheNuder - piękna, wspaniała, moja ulubiona!
  •  Elizabeth Gilbert , Jedz, módl się, kochaj - wiem, wiem, z kosmetykiem to nie ma nic wspólnego, ale na zdjęcie się załapało!  Książka będzie na jesienne wieczory! :)

Dość niedawno Nati (do której szczerze zapraszam! :) robiła zamówienie ze strony ezebra. Wiadomo, że skorzystałam, tym bardziej, że cenowo tam jest naprawdę rewelacyjnie! Wszystko poza różem jest mi nieznane! :)
  • Marion, 7 Efektów, Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym - pięknie pachnie, zobaczymy jak działa.
  • Miss Sporty, So Matte, Puder matujący
  • Revitale, Kolagenowe płatki pod oczy z koenzymem Q10 i kwasem hialuronowym
  • NYC, Nawilżająca pomadka, 435 Jasny róż - moja pierwsza pomadka z NYC! Zobaczymy czy podbije moje serce! :)
  • Manhattan,  Korektor w sztyfcie 
  • Manhattan, Odżywka wybielająca Pro White Natural
  • Miss Sporty, Róż do policzków 005 Cinnamon- moj ulubieniec, którego nie mogę znaleźć nigdzie w Rossmannie ( ba! W Rossie kosztuje ok 13 zł, na stronie aż 2,50zł!) Pisałam o nim w wersji starej tutaj.
     
Znacie produkty z powyższych zdjęć?  Co o nich sądzicie? :)
I przede wszystkim co Wy zakupiłyście w ostatnim czasie?:)


Udanej niedzieli Wam życzę! :)

Komentarze

  1. Super nowości! Ja właśnie miałam w planach zakupy na ezebra, ale zdecydowałam, że na ten moment bardziej przyda mi się Tangle Teezer no i poszło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez ostatnie dwa miesiące wcale nie robilam zakupow bo nie mialam czasu ale juz nadrobilam :) a ta maska z kallosa chociaż coś robi z włosami ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja również! :) na równi z pomadką z Celii! :)

      Usuń
  4. Zabij mnie, ale... dawno mnie tu nie było. Wstyyd :D
    Oj, tak w e-zebrze mają niesamowicie niskie ceny :D
    A Hebe u mnie nie maaa, buuu :( Ale jest Sekret Urody ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o zakupy z ezebry:
    puder bardzo lubię, chyba mój ulubiony:)
    tą pomadkę w identycznym kolorze mam i jej bardzo nie lubię, nie odpowiada mi konsystencja i kolor *który na stronie wydawał mi się inny tzn lepszy, dla mnie strasznie babciowa jest ;D
    ten korektor mam i też mnie nie urzekł, wolę te z miss sporty
    a ten róż jest dla mnie porażką (no ale każdy ma prawo do własnego zdania i opinii) tzn jak dla mnie słabo się utrzymuje, obsypuje i z różem nie ma nic wspólnego tj dla mnie bardziej bronzer.. i mi się obsypuje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie płyn micelarny z Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kojarzę część tych rzeczy:P ja jak poszłam do hebe to nie wiedziała, czego chcę i nie kupiłam nic:P Ale fajnie wiedzieć, że w Rzeszowie wreszcie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planuję zrobić również zakupy na ezebra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, no ja i tak musiałabym kupić szczotkę, wyjeżdżam na studia za 2 tyg i coś by się przydało nabyć, to już dopłaciłam trochę i sprawdzę czy TT to rzeczywiście takie cudo:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa bo ja się nie ustosunkowałam ! chodzi mi o tą z NYC, bo mam ten sam kolor i za bardzo perłowy ten róż jest (mam ładny róż z wibo - eliksir) a ten z nyc jest jak dla mnie słaby i mi do niczego ta pomadka nie pasuje:(

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie ja też myślałam, że w rzeczywistości jest inna (po zdjęciu wydawała się super)
    A co do czcionki to: tekst strony Calibri, tytuł posta Cuprum, tekst kart Nobile
    a jeśli chodzi o dodatki (podstrony) to czcionki Letter Gothic Sdt, nagłówek Orator Sdt :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, ceny mają tam zabójczo niskie! Też się przymierzam do zakupów w ezebra.pl, ale mój stan konta skutecznie hamuje mnie przed tym krokiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Korektor z Manhattana to dla mnie kompletny niewypał :/

    OdpowiedzUsuń
  14. To muszę spróbować tą maskę do włosów:) Maska Latte niestety nic nie robiła z moimi włosami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam właśnie tą odżywkę z Mariona z olejkiem arganowym :D jestem ciekawa jak się spisuje u Ciebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale nakupiłaś! :) Ja ograniczam zakupy kosmetyczne do minimum i nawet mi się udaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki sam plyn micelarny jest w stalej ofercie w Biedronce i to za zawrotna sume - 4 zl z groszami :) pod nazwa "Be Beauty", ale produkowany jest przez Tolpe. Az dziwne, ze go nie masz, w blogosferze bylo o nim kiedys baardzo glosno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie go kupiłam kilka dni temu - zobaczymy czy takie cudo! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty