15 sierpnia 2013

Wróciłam.

Wróciłam już jakiś czas temu.Ale dopiero wczoraj udało mi się jakoś ogarnąć czas na bloga.

Nad morzem było wspaniale.
Kocham Trójmiasto.
Pogoda była piękna.
Do Gdyni jeżdżę od małego do swojej siostry<3.Ale tym roku wybrałam się tam z chłopakiem.
Mieszkaliśmy kilka dni w Gdańsku i kilka dni w Gdyni.
Zdecydowanie czas uciekał zbyt szybko...

Przy okazji chciałabym polecić 3 miejsca godne uwagi i 1 odradzić. (ale o tym w następnym poście!)
Dzisiaj wrzucam tylko kilka-kilkanaście różnorakich zdjęć z wyjazdu.

Zdjęcia są z Gdyni - Gdyni Orłowo - Gdańsk Oliwa (zoo) - Sopotu .

Przebrnęliście?  ;)

26 komentarzy:

  1. Jejku jak pięknie! Nigdy nie byłam nad morzem :( Mam nadzieję, że przywiozłaś dla mnie jakąś muszelkę z szumem morza :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie przywiozłam! :( za rok Ci przywiozę, dobrze? :*

      Usuń
    2. Trzymam Cię za słowo :*

      Usuń
  2. ja również kocham morze i uwielbiam Trójmiasto :)
    cudne zdjęcia, aż chce się do nich wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! :)
    i widzę czekoladę z bita śmietana.. mmm :)
    ja właśnie w drodze nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekolada przepyszna! jak będziesz w Gdyni szczerze polecam `SKWEREK`! :)

      Usuń
  4. Super zdjęcia i zazdroszczę takiego wypadu z chłopakiem, mi się w tym roku nie udało niestety , ale może w przyszłym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie życzę aby udało sie w następnym roku! :)

      Usuń
  5. Aaa moj telefon! :D
    Btw, co to za marakujowa wódka? Nie piłam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ze wrocilas, oczywiscie ze przebrnelam !:D cudowne zdjecia :) widac ze super spedzilas czas :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, mi marzy się wyjazd nad morze ale na razie to nie możliwe;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bylam w sopocie.. Moze kiedys uda sie mi zwiedzic Gdansk i Gdynie :-) swietne zdjecia :-) pozdrawian :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalenie mi się podobają Twoje bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o, goferki :D
    Boże, kiedy ja ostatnio byłam nad morzem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahhh gofry !!! :) Mogłabym je wpieprzać codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale tylko nad morzem mi tak smakują! :)

      Usuń
  12. świetne zdjęcia :) zgłodniałam, teraz mam ochotę na te chlebki nad wyborową ( na nią to ochoty nie mam, chociaż wgyląda ciekawie :) )

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne zdjęcia :) zjadłabym te gofry :D

    OdpowiedzUsuń