Trójmiasto - co i gdzie Nam zasmakowało.

Ostatnio pisałam Wam, że w najbliższej notce podzielę się z Wami miejscami, w których warto się zatrzymać z głodnym brzuchem i jedno zdecydowanie odradzę.
Zaznaczam, że jest to tylko i wyłącznie moja i mojego TŻta opinia.
To, że Nam tam zasmakowało bądź i nie, nie znaczy, że z Wami będzie tak samo!


Gdańsk - Pizzeria SICILIA - ul. Pańska 7/8 ODRADZAMY
Pizza wyglądała bardzo smacznie. W lokalu unosił się smaczny zapach. Lokal mały, ale ładny.
Na tym atuty się kończą. Pizza była totalnie bez smaku. Brak jakichkolwiek przypraw, danie było mdłe (jedynie ananas smakował tak jak powinien). Na pizzę o śr. 30 cm czekaliśmy ok 40 minut.
Dodam, że byliśmy bardzo głodni, więc o zaspokojenie naszych kubków smakowych nie było trudno.

Gdynia - Karczma FLAUTA - ul. Ul. Jana Pawla II 9/11  POLECAMY
Byliśmy tam dwa razy. 
Jeden raz w ramach wieczornego relaksu. Piwko, drink. Piwo maja dobre  (mój TŻ jest strasznie wyczulony na rozcieńczone piwo) bodajże za piątaka. Drinki również smaczne. Cenowo drinki mniej więcej tak jak wszędzie, z tymże nie zadają sobie trudu w "piękność drinka" - mam na myśli zwyczajnie wlane "składniki" plus słomka, ale bardzo smaczne.
Drugi raz zagościliśmy tam na śniadaniu. Oboje z TŻem zamówiliśmy sobie jajecznicę (TŻ na szynce, ja z pieczarkami) + do każdego dania śniadaniowego wliczony był szwedzki stół w postaci kawy; herbaty; mleka; płatek czekoladowych; płatek kukurydzianych. Śniadanie przepyszne i sycące!



Gdynia - Kuter rybacki GDY-50 - Skwer Kościuszki (na końcu Skwerku, na przeciwko Akwarium Gdyńskiego) (ich strona) - POLECAMY

Mój punkt zaczepny zawsze gdy tylko jestem w Gdyni. Kuter rybacki z prawdziwego zdarzenia. Klimatycznie. Przy falach pobuja kutrem (osobiście uwielbiam to uczucie:)!) Możliwość zjedzenia również na lądzie. Pyszna ryba, pyszne surówki, pyszny sos! Cennik znajduje się na ich stronie, mimo podanej ceny od wagi (czego ja się zawsze boję) ceny nie sa wygórowane. Młoda załoga, muzyka w tle. Latem na kutrze również sprzedawane są gofry! Pyszne! Polecam z wiśniami i bitą śmietaną oraz z nutellą! :)

Gdynia - Skwerek Cafe - al. Jana Pawła II 9-11, POLECAMY
Tutaj napiszę najmniej, ponieważ piliśmy tam tylko gorącą czekoladę, wartą polecenia. Fajne, klimatyczne miejsce. Cenowo różnie - napoje w porządku, ale chcąc skusić się na gofra zrezygnowałam. (w GDY-50 zapłaciłam 8 zł, w Skwerku wyszło ok 13 zł za takiego samego) Ale myślę, że warto się tam zatrzymać przy kawie/czekoladzie i ciastku (wyglądały pysznie, nie były drogie.)

Gdynia - Pizzeriia GDYNIANKA - ul. Świętojańska 65 - POLECAMY
Pierwszy raz miałam okazję jeść taką pizzę. Kwadratowa, ale dobra pizza, która tak naprawdę nie przypominała pizzy a mega grube ciasto drożdżowe z roztopionym żółtym serem. Placek (1 pizza na 1 osobę) który jest pokrojony na 4 części, wysmarowany sosem pomidorowym (?) i przyprawiamy go sobie sami! Nie ma możliwości zamiany bądź dodania składników.
Miejsce warte zobaczenia i skosztowania to na pewno. Nie ma zbyt dużo miejsc siedzących, ale mimo to kolejki są naprawdę spore. :)  Aha, i z tego co pamiętam to koszt takiej pizzy to 13 złotych.

 Ostatnie miejsce to :
Gdynia - Pizzeria Bistro Valmont - ul. Admirała Unruga 56 - POLECAMY
Bardzo dobra pizza, spory wybór (nie tylko w pizzach), nie żałują składników, przyjemny lokal. Jedynie jakoś obsługa mi nie podeszła (choćby ze względu na fakt, że podają inny sos niż został zamówiony - nie mówiąc nawet o tym albo podają pizzę z brakującym składnikiem.)
(wybaczcie, zdjęcie robione telefonem.)

 

facebook | bloglovin' | google+ | instagram


Komentarze

  1. Jak na pizze w Gdańsku to polecam 'U Skrzypka' jadłam już różne pizze z ich menu i nigdy się nie zawiodłam. Ostatnio czekałam 30minut, ale to nic, bo i tak było warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam :-) widzę, że ktoś tu lubi pizzę :)
    ja w Pobierowie też byłam podwójną bywalczynią jednej pizzerii, gdzie za 1 razem nam posmakowała i nie szukaliśmy dalej, jesli chodzi o pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi narobiłaś smaka na pizzę :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty