Zakupy kosmetyczne.

Cześć i czołem.
Nadrabiam zaległości - zarówno kosmetyczne jak i blogowe.
Będzie mnie znów więcej.
A dziś to co w temacie.

Podejście pierwsze!
Rossmann. 9zł/ sztuka.
Dużo dobrego czytałam o tym peelingu.
Super-pharm. Ok 12 zł.
Lovely polubiłam bardzo. Jasny żółciak powinien ładnie wyglądać na pazurkach.Rossmann. Niecałe 5 zł.
A różowy neon to moja chwilowa zachcianka - zresztą pierwszy neonowy lakier w mojej kolekcji. Super-pharm. 6zł.
Sprawdzone.Moje ulubione. 
Super-pharm. 10 zł.
Od lat używam LS. Nie znalazłam jeszcze lepszego zastępcy.
Super-pharm. 5,50  zł (kupon)
Ulubieniec wśród tuszy.
Super-pharm. 10 zł (zakupy+35zł)
Swój poprzedni pilnik szklany gdzieś zapodziałam, 
a bardzo go polubiłam. Rossmann. 13 zł

a Wy co kupiłyście w ostatnim czasie?? :)


Komentarze

  1. Tutti Frutti - będziesz tym peelingiem zachwycona, Farmona ma świetne produkty jeśli chodzi o pielęgnacje ciała :)Mnie ciekawi ten krem do depilacji od Eveline, czekam na recenzje ...

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten pilniczek szklany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten tusz :)
    Ja też zrobiłam niewielkie zakupy ostanio. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też poczyniłam małe zakupy wczoraj i dzisiaj :) Pochwalę się na blogu jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten różowy lakier Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zakupy, ja w ostatnim czasie zakupiłam szampon do włosów od baby dream, mnóstwo mydełek, oraz lakierów do paznokci :D czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie napisz czy te kremy działają u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego niebieskiego kremu do depilacji nie byłam zadowolona w ogóle... :) Ja dopiero w przyszłym tygodniu lecę na zakupy z całą listą w portfelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kremy do depilacji nie dla mnie ten zapach fuujj:P
    Lady Speed Stic lubie tylko żelowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne lakiery wybrałaś :) Pokaż jak prezentują się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory lakierów zdecydowanie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja upolowałam kobaltowy eyeliner w Rossmannie :P I jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdaj recenzje czy ten krem do depilcji jest dobry .)

    OdpowiedzUsuń
  14. I jak te kremy do depilacji? Ja miałam/mam ten różowy i.. tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że te świństwa mnie uczulają :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty