Na wyprzedaż poszłam i ja...

Czerwiec/lipiec to wyprzedaże czyli coś co chyba każda z Nas uwielbia.
Ja bynajmniej owszem.
Udało mi się upolować kilka ciuchów - w tym jedną, którą szukałam dobre 2-3 lata!
Ceny są zaokrąglone. 

Koszulka, która kupiłam z myślą noszenia do zwykłej czarnej bokserki. (a kratkę ja uwielbiam!) sklep: C&A, cena: 20 zł
Luźna koszulka, przewiewna z długim rękawem (podwijanym jak na zdjęciu.) sklep: New Yorker, cena: 40 zł
















Bokserka z kocim motywem, poszerzana dołem. sklep: C&A, cena: 20 zł
Oraz zwykła czarna bokserka zakupiona w C&A, za 10 zł















Koszulka z dżetami i wiązana dołem, granatowa. Jeden z moich ulubieńców zakupowych. Sklep: Stradivarius, cena: 40 zł
















Kurtka dżinowa z delikatnymi nadrukami (o niej wspominałam, że polowałam pare lat) i znalazłam prawie idealną. Sklep: C&A, cena 60 zł










Torebka (zdjęcie z Instagrama, gdyż zapomniałam ją obfocić.:)) sklep: Reserved, cena: 50 zł
Tak zwana biżuteryjna miłość od pierwszego wejrzenia. sklep: SIX, cena: 10 zł





sklep: House, cena: 15zł / sztuka


Odżywka eveline (diamentowa) Rossmann, 10 zl
Odżywka do włosów MARION, Wispol, 8 zł
Antyperspirant DOVE, Rossmann, 6 zł.
Pianka do golenia męska, GILLETTE, Rossmann, 7 zł.
Eyeliner w kolorze chabrowym, WIBO, Rossmann, 7 zł.
Eveline, lakier o numerze 811, Osiedlowy sklep, 5 zł.




a co Wy kupiłyście? :)

Komentarze

  1. jakie fajne okulary i jakie tanie... też kocham wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam wczoraj i doszłam do wniosku, że nie ma nic dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem jak wygląda ta koszulka z New Yorkera na cżłowieku :)
    śliczna torebka i bokserka z kocim motywem! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero planuje zakupić to co mi się spodoba w sobotę w Trójmieście! :) Ale okulary z HOUSE bym też zakupiła, lubię takie 'pilotki' ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. noo widzę zakupy fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo kolczyki nie dziwie sie czemu zostały Twoją miłością :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta bluzka ze Stradivariusa! Ja kupiłam sobie z ubrań jedynie taką 'narzutkę' czarną w New Yorkerze, portfel i bransoletkę z czaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oddawaj kolczyki:):) i kocią bokserkę;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam wszelkiego rodzaju wyprzedaże i promocje ;) Kurtka dżinsowa i koszula ze Stradivariusa są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje zakupy widziałaś ;)
    A czemu ta kurtka dżinsowa jest prawie idealna?
    Koszula ze Stradivariusa boska ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne nowości, kilka bym zgarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bokserka z kotem <3 świetna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh też bym poszła na wyprzedaże :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kraciate koszule. Świetna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że zakupy się udały :) Wciąż nie mogę uwierzyć, że znalazłaś tak fajne okulary za 15 zł, ja kupiłam za 25 zł i to na zwykłym rynku ;p

    Zapraszam do siebie http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/ , będzie mi miło jeśli również dołączysz do grona obserwatorek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty