Miesięczny przegląd zdjęć.

To już drugi post z serii miesięcznego przeglądu zdjęć. :)
Tutaj pierwszy - post majowy.
* troszkę chińszczyzny w domu, * heavy rain - i na kilka godzin przepadałam. *nie polecam (chrupiące kąski od winiary). *dzień odkrywców - czyli co w niebie gra, * dzień odkrywców - zwierzęce móżdżki (od lewej szczur-kot-owca), * dzień odkrywców - układamy sześciany i tym podobne. * wiersz w wykonaniu mojej siostry, * Oktawa, * jeszcze przed farbowaniem.
* Buzz - idealny sposób na wieczory, * tak spędzałam ostatnie dni czerwca z kuzynką:), * Duża miłość i mała miłość, *mój kot poza spaniem na ciuchach preferuje spanie także na butach! * Nasz wymarzony pokój gier, hihi. * Czytamy Franklina! * Wystawa gadów. * Ostatnie minuty nauki na uczelni przed egzaminem.

Komentarze

  1. uwielbiam te posty :) muszę w końcu zrzucić zdjęcia z telefonu na kompa i też go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę w końcu zgrać zdjęcia, bo też tam mam jeszcze z nauki na sesje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja siostra ma śliczną, niebieską spódniczkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie zdjątka :)
    zaciekawiły mnie mózgi i kiciuś śpiący na ciuchach i butach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :) takie posty są świetne :D chyba zaczne u siebie takie robic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot mnie rozłożył na łopatki:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja kotka tak samo jak Twój kociek lubi spac w butach, co najlepsze w męskich :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie posty ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kociak, super że chodzi z siostrą na takie wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No hej mała, wróciłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie posty ♥ ♥ Skarb - takiej Coli jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty