Czerwiec w 10 punktach!


1. Najważniejszy wpis.
2 wpisy były ważne - denko, które bardzo polubiłam za krótkie podsumowania (klik) oraz nowa seria na moim blogu miesięczny przegląd zdjęć (klik)

2. Przeczytane książki 
(Wstyd bo wstyd, ale książek czytam bardzo mało, dlatego ten punkt zmieniłabym, ale nie mam pomysłu. Może Wy macie?)
 
3. Obejrzane filmy
  W czerwcu w planie miałam obejrzeć duużo i jeszcze więcej filmów z racji samotnych wieczorów, ale niestety okazało się, że brakowało mi czasu na ogarnięcie samej siebie a co dopiero na filmy.3
Ostatecznie obejrzałam 3 filmy:

 
1. Niemożliwe
 "Niemożliwe", opowiada o prawdziwych wydarzeniach z 2004 roku, kiedy to fala tsunami zalała Azję, pozbawiając życia setki tysięcy ludzi. Watts i McGregor grają małżeństwo, które przyjeżdża wraz z trójką synów na wakacje do Tajlandii. Rankiem 26 grudnia ich wymarzony urlop zamienia się w koszmar. Przepiękny hotel położony w malowniczym otoczeniu palm, złocistej plaży i błękitnego oceanu wydaje się być gwarancją wymarzonego odpoczynku. Raj jednak zamieni się w prawdziwe piekło. Pewnego dnia, nad ranem, od strony morza dochodzi przerażający huk. Maria, Henry i wszyscy mieszkańcy hotelu zamierają w bezruchu. W chwilę później cała plaża, budynki i znajdujący się na niej ludzie zostają zmieceni przez monstrualną falę tsunami. Woda zabiera wszystkich i wszystko. Wszystko… z wyjątkiem nadziei. W filmie „Niemożliwe” w rolach głównych wystąpili: Naomi Watts jako Maria, Ewan McGregor jako Henry, Tom Holland jako Lucas, Samuel Joslin jako Thomas, Oaklee Pendergast jako Simon.
 Jak dla mnie bardzo dobry.
10/10

2. Straż sąsiedzka
Czterech znudzonych mieszkańców przedmieścia zakłada straż sąsiedzką, aby pod pretekstem patrolowania okolicy wyrwać się z domu i uniknąć rodzinnych obowiązków. Beztroska zabawa zmienia się w walkę o przetrwanie, kiedy odkrywają, że w pobliżu pojawili się przedstawiciele obcej cywilizacji, którzy dążą do przejęcia władzy nad światem…
 
Niezbyt mój klimat. Zapowiadało się fajnie ze względu na obsadę. Przeciętnie.
5/10
 
 
 
 
 3. Prestiż.
 Londyn, koniec XIX wieku. Dwaj magicy – Robert Angier i Alfred Borden wspólnie występują i przyjaźnią się. Podczas jednego z pokazów ginie Julia - żona Roberta Angiera. Angier obwinia o jej śmierć swojego przyjaciela i od tego momentu między iluzjonistami rozpoczyna się walka o pozycję i sławę. Starają się wykraść swoje sekrety posuwając się nawet do zbrodni.
Dramat. Bardzo dobry.
8/10
 
 
 
 


4. Powód do dumy.
Szkolenie sprawnościowe po którym wróciłam padnięta, ale przeszczęśliwa!

5. Najlepszy zakup.
 
Odkąd ubrałam bransoletkę z ćwiekami, którą pokazywałam w tej notce zakochałam się w niej na maksa!

6. Podróże. 
Podczas sesji czasu na podróże nie było. :)

7. Ulubione jedzenie/przekąska. 
 Mój debiut w kopcu kreta i niezastąpiony latem sernik na zimno.

8. Najczęściej słuchana piosenka. 
A co najczęściej grali w radiu? ;)

9. Ulubione produkty kosmetyczne 
Znów Manhattan, Powder Mat Make Up oraz lakier z Lovely numerek 128, który pokazywałam tutaj.
 
10. Czerwiec w skrócie. 
... a poza tym to Czerwiec zleciał mi pod hasłem tęsknoty - gdyż mój chłopak był na dwutygodniowym obozie sportowym ; oraz na domowym szpitalu - gdyż moja siostra ostatnie dni czerwca chorowała.
Aha! I w czerwcu nabyłam nowe zwierzątko. Ptaszyna komuś uciekła i została znaleziona na ogrodzie sąsiadów, a z racji, że już wcześniej mieliśmy papugę - przygarnęliśmy ją. Nikt o nią nie pytał, więc pozostała z Nami na stałe.



Zachęcam Was do tego typu podsumowań każdego Waszego miesiąca. :)
(pomysłodawczyni - Lusterko Em
 
 
Jeśli oglądałyście jakiś film z wyżej wymienionych to dajcie znać! :)

 
 
 

Komentarze

  1. ale zjadłabym ten serniczek na zimno... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba takie podsumowanie miesiąca, gdy taki projekt realizuje się przez dłuższy czas to potem fajnie wrócić np. po kilku miesiącach i powspominac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sernik na zimno uwielbiam i mogłabym jeść tonami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Ci film Koliber ;) No i oczywiście Nietykalni.

    P.S.Śliczna papuga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietykalnych oglądałam - film rewelacyjny! :)
      a o Koliberze nawet nie słyszałam, dziękuję za polecenie, zapewne się skuszę! :)

      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Ty to mnie lepiej nie pozdrawiaj, tylko pisz kiedy następna kawa w GRz :D :*

      Usuń
    3. aaaa! dobrze wiedzieć, że to TY! :D
      może w przyszłym tygodniu? :)odezwę się do Ciebie smsowo lub na fb! :*

      Usuń
  5. Niemożliwe chciałabym obejrzeć :)) Muszę to nadrobić - przecież są wakacje ;P
    Koocham Kopiec Kreta - pyszne ciasto ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Papużka prześliczna! Filmy ogladałam wszystkie, podoba mi się Prestiż, na Straży... nieźle się uśmiałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty