10 czerwca 2013

Żel pod prysznic - L'Occitane

Hej ho.
Wpadam z drugą mini recenzją kosmetyka z koszyczka, tym razem żelu pod prysznic Werbena L'Occitane.
W porównaniu do kremu tejże firmy żel mojego serca nie podbił. Dlaczego?
Tutaj recenzowałam krem.
Co mówi producent:
Świeży żel do ciała ceniony zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Każde naciśnięcie butelki uwalnia rześki, cytrusowy aromat werbeny L'Occitane. Eteryczne olejki werbeny, pomarańczy, geranium oraz drzewa cytrynowego wygładzają i pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę, wypełniając pomieszczenie tym cieszącym się uznaniem aromatem.

Opakowanie: Plastikowa buteleczka, poręczna bo malutka, przezroczysta. ;) Otwierana poprzez klapeczkę, przy której nie grozi nam połamanie pazurków!
Zapach: Świeży, wyczuwalne cytrusy, aczkolwiek mnie jakoś na kolana nie powalił - a uwielbiam takie świeże zapachy latem. Na skórze pozostawał na kilka chwil, później się ulatniał. 
Wydajność: Przy tak małej pojemności ( 50ml) ciężko coś powiedzieć. Mi starczyło na kilka myć, więc wydaje mi się, że normalna.
Konsystencja: Typowa jak dla żelu. Nie pienił się, ale zostawiał na ciele taką kremową powłokę, którą bardzo lubię. (porównałabym ją do olejku pod prysznic z nivea (tutaj go recenzowałam)).
Działanie:  Nie wysuszył, ale też jakoś szczególnie nie nawilżył. Nic w sumie nie zrobił poza skutecznym myciem.
Skład: zobaczysz po powiększeniu zdjęcia.
Pojemność: 30 ml, opakowanie pełnowymiarowe 250 ml
Dostępność: Sprawdź
Cena: za 250 ml - 59 zł

Podsumowując: Jak dla mnie cena 59 złotych za żel, który ładnie pachnie i nic nadzwyczajnego nie robi jest to ciut za dużo. Na pewno nie kupię pełnowymiarowego opakowania.

6 komentarzy:

  1. Miałam tą miniaturkę z któregoś Glossy, zużyłam go na jakimś wyjeździe. Też nie powalił mnie na kolana ;) No i za o wiele mniejsze pieniądze można znaleźć świetne żele o podobnych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś kupił ten żel to nie ma co robić ze swoimi pieniędzmi :D
      Ja też je podziwiam *-* Chciałabym chociaż minimalnie umieć to co one *-*

      Usuń
  2. po tym co piszesz w życiu nie dałabym tyle kasy za takie cuś ;C

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,ale tu pięknie,kobieco i pomysłowo.Pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń