zDENKOwani w maju.

Fakt faktem mało tego było,
ale skoro zaczęłam robić denko co miesiąc to trzeba się wywiązać!

1.) Isana, Żel pod prysznic reinigt & pfleg - Isany żele chyba pojawiają się u mnie w każdym denku. Uwielbiam je za zapachy i cenę. To nic, że nie nawilżają - ważne, że nie szkodzą. Czy kupię ponownie: TAK.
2.)  Delia, Dermo System, Mleczko do demakijażu twarzy i oczu - fakt faktem mleczko to używałam tylko kilkakrotnie, gdyż ja nie miałam ciuka mleczka, więc resztkę dała mi mama. Używałam co wieczór przez ok 5-7 dni, dobrze zmywa makijaż, nie podrażnił mnie. Czy kupię ponownie: TAK.
3.) Marion, Płyn micelarny do oczyszczania i demakijażu oczu i twarzy - pisałam o nim kilka dni temu. Tutaj recenzja.  Czy kupię ponownie: TAK.
1.) Schwarzkopf, Gliss Kur Shea Cashmere, Odżywka `Natychmiastowa regeneracja` do włosów suchych i odwodnionych - Lubiłam ją, fajnie rozczesywały się po niej włosy, były miękkie i sypkie. Bardzo ładnie pachnie. Czy kupię ponownie: MOŻLIWE.
2.) Victoria's Secret Garden Collection Sparkling Sugared Pear - mgiełka - z tym produktem nie umiałam się rozstać! Zapach jest tak piękny i cudowny, że nie da się opisać! Pisałam o balsamie o tym samym zapachu tutaj. Czy kupię ponownie: jeśli tylko będe miała okazję TAK!.
1.) Perfecta No Problem, Antybakteryjny krem matujący- Pisałam o nim tutaj. Czy kupię ponownie: TAK
2.)  Miss Sporty, Oh! Blushed Again - róż do policzków. O nim również pisałam tutaj. Niestety w Rossmannie widzę jakąś inną wersję, nad czym bardzo ubolewam. Czy kupię ponownie: jeśli dorwę tą wersję to TAK
3.) Nivea, SOS, Krem-balsam do bardzo suchych dłoni. - Bardzo dobry, bardzo dobrze nawilża, wydajny, gęsty, ładnie pachnie. Na zimę idealny. Czy kupię ponownie: TAK
chusteczek zazwyczaj używałam w domu do odświeżania dłoni w ciągu dnia, lub np po zrobieniu makijażu.
1.) Cleanic, Kindii Chusteczki nawilżone - Polubiłam je, ładnie pachną, szybko wysychają na dłoni. Czy kupię ponownie: TAK
2.) Dada, Chusteczki nawilżone - Tych niestety bardzo nie polubiłam, a szkoda, bo za 72 sztuki płacimy coś ok 4-5 zł. Niestety zostawiają mega tłustą powłokę na dłoniach. Czy kupię ponownie: NIE 


Dajcie znać czy duże było Wasze majowe zużycie czy równie skromne jak i moje! :)
 

Komentarze

  1. Ten krem antybakteryjny z Perfecty mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam żele Isany :)
    Nie wiedziałam, że Schwarzkopf ma taką odżywkę :o Muszę ją spróbować, bo moje włosy lubią masło Shea :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie też zauważyłam jakieś nowe opakowanie tego różu z MS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję denka :)
    Miałam kilka lat temu tego gliss kur'a i był nawet całkiem fajny, ratował wygląd moich bardzo zniszczonych wtedy włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że Twoje denko wcale nie jest takie małe.
    Moje na pewno jest mniejsze, dlatego zbieram z dwóch miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam ten róż z miss sporty :P i niestety nie spotkałam już tej wersji :/ i bardzo nad tym ubolewam, ale ta "nowa" praktycznie niczym się nie różni od tamtej :P no prócz tego, że szybciej sie kruszy o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss sporty juz w nowej wersji pierwsze egzemplarze byly fatalnre... Szybko sie kruszyly i w jakies 2 miechy sie skonczyl, a ten wczesniejszy mialam ponad rok... A juz ostatnio kupilam i byl ok jesli chodzi o trwalosc :-) ale za ciemny kupilam i oddalam go siostrze :-) A co do utrzymywania sie na twarzy to ok 5 godz... Jak na sredniaczki calkiem ok. A wibo wydajnosc ok i tez niezle sie trzyma. I jest tanszy od ms ;-)

      Usuń
  7. nie miałam zadnego z produktow

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zaczynam testowanie tego micela z Marionu

    OdpowiedzUsuń
  9. te chusteczki dada nadają się jedynie 'do dupci' niemowlaka:) faktycznie do rąk nie są dobre...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem?:) moja siostra, jak była mała to używała i były ok:P

      Usuń
  10. Już czuję to w kościach :p Niby staram się robić zdjęcia, ale telefonem jest straszna jakość :p No i często zapominam albo jestem zaabsorbowana czymś lub kimś :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu muszę się tego nauczyć :D Znaczy przyzwyczaić, żeby focić wszystko co mi się tylko nasunie :D Bo najtrudniej do czegoś się przyzwyczaić :p

      Usuń
  11. kurcze, bardzo fajne, że piszesz takie posty, bo miałam kupić właśnie kilka rzeczy, ale nie wiedziałam do końca, czy warto i Twój post wiele mi ułatwił :)
    muszę jeszcze kupić jakiś tusz do rzęs, bo mój obecny nie jest najlepszy. Polecasz coś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore denko ;) ja jak na razie jestem jeszcze na etapie zużywania. A sporo mam tego, więcej kupowałam niż zużywałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam tylko żel z isany i lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie przypasowały mi te chusteczki dada, tak jak ty stosuję je przy i po robieniu makijażu jednak gdy mam mocny makijaż często najpierw zmywam makijaż chusteczkami dla dzieci a następnie resztą kosmetyków do tego przydatnych jednak dada okazały się najgorsze i mało nawilżone. Nie radzą sobie prawie z niczym na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do Liebster blog :p Po odpowiadasz sobie na moje denne pytania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na odpowiedzi :3
      Mój facet śmieje się, że jak patrzy na napis na blogu to wydaje mu się, że trafił na blog jakiegoś chińskiego baru x.x

      Usuń
    2. Ha ha ha :p
      W sumie nic, to bardziej od mojego imienia Kasia, kiedyś była Kathia, później Kyarin, efekt końcowy to Kyariss :p To przez to, że w różnych grach były pozajmowane tamte nicki, dlatego ostateczny wolny był Kyariss :D No i mi się spodobał :p
      Sama zrobiłam nagłówek :3 A cio? :D Też chcesz napis a'la chiński bar?:D

      Usuń
    3. Dobra spamuję Ci dalej :D
      Jeżeli masz jakieś odżywki, które Ci obciążają włosy to warto używać je co kilka dni :) U mnie się to sprawdza :D

      Usuń
  16. Ja lubię chusteczki Tami Baby, dobrze nawilżone do ostatniej sztuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie ogarnęłam, że mi większość postów zaspamowałaś :p Niech żyje ogarnięcie! :p
    Co do plasterków na nosek to kupowałam je w Hebe (te lepsze), ale kosztu nie pamiętam, a te słabsze możesz spokojnie w Super-Pharmie :) (które pokazywałam w denku:p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze zmywacza od Sally :o
      Jak chcesz to Ci kupie plasterki i wyśle przy najbliższej okazji :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty