7 czerwca 2013

Nominacja do Liebster blog.


Wczoraj do LB zostałam nowinowana przez jedną z większych gaduł jaką znam - KYARISS. :*
Już pamiętam byłam nominowana do Liebster bloga, lecz nie pamiętam czy na niego odpowiedziałam! :)

Liebster blog jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba wytypowana odpowiada na 11 pytań, a następnie nominuje 11 osób i zadaje im 11 nowych pytań. 
Kogo nominujemy? 
Najlepiej osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę z blogowaniem i przydałaby im się promocja. 
Kogo nie nominujemy? 
Osoby od której otrzymaliśmy wyróżnienie.

 Pytania od Kasi!

 Gdybyś mogła pojechać, dokąd tylko chcesz, gdzie byś pojechała? (jedno miejsce) 
Na chwilę obecną marzy mi się Grecja, aczkolwiek uwielbiam różne nowe zakątki Polski/ Świata, więc jest tego masa! :)

  Wymyśl idealny kierunek studiów dla siebie :)
 Studiuję bezpieczeństwo wewnętrzne i wydaje mi się, że jest to idealny kierunek dla mnie - pozwalający - mam nadzieję - w przyszłości spełnić moje marzenie. Aczkolwiek bardzo podoba mi się też kosmetologia, a gdybym miała umysł ścisły marzyłaby mi się ... medycyna! :D

Ulubiona potrawa z dzieciństwa?
Zupa owocowa! Jest to jedna z niewielu zup, które jem ze smakiem! :)

Jeśli mogłabyś zmienić jedną rzecz w sobie, co by to było? 
Nogi.

Wymarzone zaręczyny? :)
 ... przede mną! :)

Jaka jest Twoja ulubiona kuchnia?
 Włoska. Uwielbiam makaron i ryż w różnej postaci i z różnymi dodatkami.

Jaki makijaż wolisz mocny czy naturalny?
 Ten po środku, ogólnie uwielbiam mieć mocniej podkreślone oczy, a usta w delikatnym kolorze.

Wolisz iść do kosmetyczki czy zrobić domowe spa? 
 Na domowe spa zazwyczaj brak mi czasu, a do kosmetyczki na zabiegi spa nie chodzę, aczkolwiek wolałabym poddawać się zabiegom jej niż sobie - zawsze to większy relaks! :)

Czy masz jakąś rzecz, która przynosi Ci szczęście? 
Talizmanu żadnego nie mam! :)

Dlaczego założyłaś bloga? 
Wstępnie miałbyś to blog tylko i wyłącznie kosmetyczny - a natchnęło mnie gdy po raz kolejny ogarniałam szafkę z kosmetykami. Stwierdziłam, że może komuś przyda się kilka słów ode mnie na temat danego kosmetyku.

 Komputer stacjonarny czy laptop? Dlaczego?:)
Wybrałabym stacjonarny gdyż ma przewagę wielkością monitora, ale wybieram laptopa - gdyż jest "podręczny".


Ja nie nominuję nikogo, gdyż nominowałabym te same osoby co ostatnio do TAGU,
a wiem, że wiele osób nie ma czasu i chęci na odpowiadanie na tego typu tagi. :)
ACZKOLWIEK ZACHĘCAM KAŻDĄ OSOBĘ która tutaj zagląda do odpowiedzenia na poniższe pytania- choćby w komentarzu poniżej. :)

Pytania ode mnie:
  1. Ulubiona zabawa z dzieciństwa.
  2. Gatunek filmowy, który nie jest totalnie w Twoim guście?
  3. Twój ulubiony gadżet, który służy Ci na co dzień?
  4. Ulubiony niezdrowy posiłek?
  5. Smak gorzki, kwaśny, słony czy słodki?
  6. Ulubiony film?
  7. Gdybyś miała nadprzyrodzoną zdolność to jaka by to była?
  8. Czekolada czy paluszki?
  9. Wokalista/-stka, którego piosenki nie wpadają Ci w ucho to...?
  10. Z jakiego jesteś miesiąca?
  11. Ulubione pierogi?

6 komentarzy:

  1. Wiesz mi, że umysł ścisły wcale nie jest potrzebny na medycyne :p Tylko i wyłącznie talent to zapamiętywania na pamięć całych książek :p
    A tak to większość odpowiedzi prawie jak bym ja miała odpowiadać :D:D
    Uwielbiam kuchnie włoską <3 Nawet sama staram się ją robić i mój S już ma po dziurki w nosie jej chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też były moje ulubione lakiery :) ładne kolory i szybko schły. Ta nowa wersja jest beznadziejna :/
      W ogóle jest w nowej wersji ten kolor nr 137, ale jest jaśniejszy :/

      Usuń
    2. To nic trudnego :D Po prostu staram się całą maź 'wylać' na głowę :D
      Wcześniej naturalne faktycznie ładnie się błyszczały :p Teraz to różnie ;D

      Usuń
    3. Dla mnie zawsze najciekawszy jest efekt :3

      Usuń
  2. Odpowiem na Twoje 11 pytanie: z kapustą i grzybami robione przez moja babcię ♥ Smak dzieciństwa po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. bezpieczeństwo wewnętrzne? Boże święty, w zyciu by mi taki kierunek na myśl nie przyszedł przy wyborze studiów :D

    OdpowiedzUsuń