3 czerwca 2013

Miesięczny przegląd zdjęć.

Postanowiłam do mojego bloga wprowadzić miesięczny przegląd zdjęć.
Bardzo podobają mi się cotygodniowe przeglądy, ale ja niestety mam problemy ze systematycznością! A nie chciałabym czegoś zaczynać, a później jeszcze szybciej tego kończyć, stąd jak na razie pomysł na przegląd zdjęć raz na miesiąc! Zdjęcia będą w postaci kolaży i poniżej w dwóch słowach opisane.

Na początek kolaż MAJOWY.
* uwielbiam wiśnie, najbardziej chyba gdy zakwitają, * zachód słońca, * jedna z moich dwóch kocich miłości.
*sypanie kwiatków w wykonaniu siostry, *obrona ważna rzecz! *ostatnie dni maja były pochmurne.
* miejsce dowodzenia moje i mojego kota! *pyszna przystawka! *ulubione śniadania wiosną.
*imieniny babci, *(co)środowa kawka z koleżanką po praktykach, *ideał upatrzony w aparcie.

13 komentarzy:

  1. tez chciałam robić co tydzień, no ale... dlatego u mnie tego typu posty pojawiają się dosyć nieregularnie, jak uzbiera się kilka zdjęć do pokazania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kanapki z jajem :D ogolnie jestem jajozercą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę na maila więcej zdjęć!

    Heniek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. melduję, że nic więcej nie mam! :)

      Usuń
  4. Zachód słońca zawładnął moim sercem ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam przeglądy zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka :D Ja nie potrafię robić takich przeglądów, bo normalnie zawsze zapominam robić zdjęcia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię robić zdjęcia, ale jakoś moje życie wydaje się nudne i nie ma czego fotografować :p No i tej ciężkiej lustrzanki nie chce mi się zawsze nosić ^^ Zbieram powoli na swoją :) Ale póki co uczę się obsługiwać na lustrzance mojego faceta :p

      Usuń
  7. uwielbiam patrzeć na takie miksy :)
    w sumie racja- za ta cenę warto:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawka wygląda obłędnie, aż tutaj czuję jej zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam słabość do kotów ;)

    OdpowiedzUsuń