24 czerwca 2013

Lovely Gloss Like Gel - 128#

Zapraszam na mój raczkujący fanpage, który znajdziecie TUTAJ oraz na obserwację poprzez GOOGLE+ lub BLOGLOVIN (to dopiero zaczynam ogarniać. :)) [wszystko znajduje się również na pasku bocznym.]


Ale ja dzisiaj nie o tym.
Przyszłam do Was po długiej przerwie publikowania tutaj moich paznokci.
Są wreszcie w dobrej jak dla mnie długości, nad kondycją ciągle pracuję.
Od 3 dni gości na nich moja ukochana lilia od LOVELY z kolekcji gloss like gel, dzisiaj machnęłam kolejną warstwę, żeby je lekko odświeżyć, niestety na co niektórych pazurkach spowodowało to bąbelki na paznokciu - widoczne tylko przy bardzo bliskim kontakcie oraz w aparacie.
 Lakiery z tej serii uwielbiam za trwałość- po 3 dniach nie było żadnego odprysku, a końcówki były niemalże nieruszone. Dodam, że nawet nie pociągnęłam żadnym topem! Jedynie nałożona wcześniej została diamentowa odzywka z eveline. Lakier szybko schnie, ma bardzo przyjemną konsystencję i pędzelek (który na pierwszy rzut oka nie wygląda na godnego współpracy). Krycie mają jak dla mnie standardowe - 2 warstwy. Na zdjęciu są już 3.
 Pojemność: 8 ml
Cena: ok 6 zł
Dostępność:  Rossmann, 

24 komentarze:

  1. Spokojnie, obserwatorzy narazie prawdopodobnie nie znikną :)
    Kolor bardzo ładny, ale ja do Lovely mam duzo "ale" bo m zawsze babelkują One;/

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie kolor świetny, coś idealnego na lato i wiosnę :) Może się na niego skuszę jak moje paznokcie wróca do całkowitej formy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się na niego skusiłam jeszcze podczas kryzysu paznokciowego - dzielnie czekał na swoją kolej. :)

      Usuń
  3. nie do końca moje wykończenie, chociaż kolorek bardzo ładny. podobają mi się też te buteleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dosłownie ten sam kolorek kupiony, ale jeszcze nie używany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wahasz się nad zakupem peelingu do stóp tego z Biedronki to go weź :) Po jednym użyciu mogę na razie powiedzieć, ze ładnie ściera naskórek, ale zbyt przyjemnie nie pachnie. :)

      Usuń
    2. W Biedronce mają tylko jeden peeling o stóp - ten z czerwoną górą na opakowaniu. :)

      Usuń
  5. Ale cudownie wygląda na Twoich pazurkach <33
    Nie mam takiego :D Ale nie mogę kupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szlaban :( Mój TŻ mocno mnie teraz pilnuje, za ostatnie zakupy :p Stwierdził, że mam wszystkiego za dużo xD

      Usuń
  6. Śliczny te kolor, uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja pierwsza lilia - zapewne nieostatnia. :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. WIBOwciaków chyba nie da się nie lubić! :)

      Usuń
  8. Ja jeszcze nie miałam lakierów z Wibo ;P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz duuuże, piękne oczy, zazdroszczę c: ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam odcienie fioletu na paznokietkach... na stópkach mam własnie fiolecik taki jaśniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładny kolor. Dziś stałam przy szafie Lovely i nie moglam się zdecydować. Nie kupiłam żadnego. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie sprawdzałam jeszcze lakierów tej serii ale muszę się przejść do Rossmana i się skusić, skoro tak go polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny odcień na co dzień i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń