Kolorowe lakiery na...

... drobnych pazurkach.

Która z Nas w wieku 6 lat nie ubierała szpilek mamy; nie malowała usta(z całą ich okolicą) na czerwono i nie maziała lakierami paznokci włącznie z palcami?
Moja siostra weszła w etap małej modnisi.
Na okolicznościowe imprezy życzy sobie loczki i kolorowe pazurki - jaka była by ze mnie siostra gdybym jej tego odmówiła? Hihi.
Wczoraj wybrała sobie 5 lakierów - gama lekko podsunięta kolorystycznie przez troszkę starszą mnie co by się nie zlewało kolorystycznie.
Pomalowanie ładnie takich małych pazurków to nie lada wyczyn jak dla mnie!
Ale zobaczcie sami co z tego wyszło. :)

Komentarze

  1. Naprawdę piękne kolorki.Szczególnie fiolecik mi się podoba.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne kolorki:) ja jakoś jak byłam mała to nie malowałam pazurków:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka :3 Powiem szczerze, że nawet fajnie to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki słodziak z niej :D
    Mam ten zielony z lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żółty Coral tak ładnie kryje? Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, u Niki były to 2 warstwy, ale ma swoją wadę żółciak. :)
      http://grimagee.blogspot.com/2012/05/zociak-i-zdjecia.html opisywałam go tutaj. :)

      Usuń
  6. hehe masz identyczne kolory, tylko lakiery są z innych firm

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uroczo to wygląda na małej dziewczynce :D. Moja młodsza siostra też chce, ale najczęściej podbiera mi błyszczyki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki! :) I świetne zdjęcia + modelka. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  9. Modnisia :D
    Sama pamiętam takie czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny pomysł ! ; )) Fajne kolorki ; ] .

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, w takim razie strzeż się! Moja siostra przychodzi, ogląda, czyta co się jak nazywa (a potem opowiada koleżankom co ma w domu, hehe) i zawsze coś zawinie:D Najpierw bierze, potem mnie pyta czy może ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze kryją po 1 warstwie?, po jakim czasie odpryskują?

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie, w sam raz dla małej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak czasem kuzynką maluje paznokcie jak do mnie przychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. buhehehehe :D słodko ;D skąd ja to znam, ja tak siostrzenicy kiedys malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodko, bardzo ładne kolory :) Przyjemne dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie, ja bym nie potrafiła wyjść na miasto z kolorowymi brwiami xD
    Ostatni makijaż taki z rodem z kraju Kwitnącej wiśni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, ja też bym się dziwnie czuła :p Ja nawet w kolorowych makijażach się dziwnie czuje, a co dopiero w takich!:D
      Ja bym chętnie popatrzyła jak one malują :D

      Usuń
  18. Ahh no tak, moja jest 11 lat młodsza, już się stroi :P. Ale od października jak mi wyjdzie ze studiami i wyjazdem to będzie koniec haha:D

    OdpowiedzUsuń
  19. A ten Essence pomarańczowy to Wake up? :) Mam go właśnie i bardzo lubię, jakoś nie mogę się przekonać do tych nowych lakierów Essence...

    OdpowiedzUsuń
  20. dałaś radę z tym malowaniem! fajnie wyszło, modnisia gotowa na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepiej wszystkimi malować :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tęczę na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty