Co nowego w moim biżuteryjnym koszyku?

Każdy ma bzika na punkcie czegoś; jakieś swoje małe dziwactwo.
Moim dziwactwem - które dla mnie jest w zupełności normalne - jest to, że nie wyjdę z domu bez kolczyków i pierścionka. Tak, tak! Pierścionek zazwyczaj mam na sobie 24/7, ale kolczyki ściągam zawsze na noc i nieraz w pośpiechu rano zdarzyło mi się wyjść bez nich z domu. Uwierzycie, jak Wam powiem, że czułam sie jakbym była.... naga? :D Dlatego nieraz mam jakies kolczyki w torebce w razie jakiegoś sklerotycznego wypadku.
Latem mam podobnie z bransoletkami. Gdy mam odkryte ręce muszę coś mieć na nadgarstku. Czy to będzie jedna bransoletka czy kilka różnych - nieważne. Musze coś czuć na ręce.
Dlatego ostatnio zakupiłam 4 bransoletki, na rzemyku, na sznureczku czy na plecionce. Zwyczajne, bez szału, ale mi się spodobały. Srebrne bardzo lubię, ale noszę rzadko.
Dajcie znać czy Wy macie jakiegoś bzika?
Jeśli tak to jakiego!


Komentarze

  1. Bardzo ładne te bransoletki! Bardzo mi się podobają :D co do kolczyków i ogólnie biżuterii to lubię ją mieć na sobie, ale nie jest to dla mnie konieczność:D a pierścionków praktycznie w ogóle nie noszę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ją wzięłam dość spontanicznie - i nie żałuję! :)

      Usuń
  3. Cholernie podoba mi się biała <3
    Też uwielbiam nosić bransoletki :) Niestety ostatnio się skurczyła moja kolekcja biżu, bo zrobiłam delikatny przesiew :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie noszę, bo ciągle zapominam, a rano się śpieszę :D
      W sumie nie narzekam, że nie ma słońca ;) Nie lubię upałów ;)

      Usuń
  4. mi sie bardzo podobają :D ja zato uwielbiam srebrne pierścionki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka z ćwiekami- meeega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bransoletki, ja mam takiego bzika, że nie wyjde z domu bez kolczyków i tuszu na rzęsach :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie! masz rację i jeszcze bez umytych włosów nie wyjde wiec mówie tusz kolczyki i włosy to takie moje bziki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie jestem przekonana co do suchych szamponów, szczególnie dlatego, że mam loki i po umyciu układają się super fajnie, ale idąc spać i wstając rano już nie wiadomo czym są :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam mieć bransoletkę z "nieskończonością", więc ta podoba mi się najbardziej! :D Poza tym świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne-wszystkie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. szczególnie do gustu przypadła mi ta ze znakiem nieskończoności. jest świetna :) !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyyystkie są śliczne ;P Ja w kolczykach też nie wyjdę, witaj w klubie. :D

    A ostatnio na zakończenie roku szkolnego poszłam w dwóch różnych kolczykach perełkach tzn. jedne były mniejsze, drugie większe xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha w kapciach wymiękam :D Kiedy? Jak ci się udało tego dokonać? :D

      Usuń
  15. ja też muszę mieć na sobie bizu.. choć np: obrączki, pierścionka od babci(która zmarła 7 lat temu), pierścionka od taty-nigdy nie zdejmuje...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty