28 maja 2013

zgrzeszyłam!

 ... no dobra poprzednia notka (klik) była rossmannowa - WIEM, lecz zgrzeszyłam trzeci raz, ALE dałam sobie szlaban na długo i jeszcze dłużej. 
  •  Isana, zmywacz do paznokci - Zachwalany , przeze mnie jeszcze niewypróbowany.
  •  Synergen, peeling do skóry wrażliwej - Używałam kiedyś, ale był w innym opakowaniu (?) i  nie wiem czy to ten sam. :D
  •   Ziaja, mleczko nagietkowe do demakijażu - Rumiankowego nie było, próbuję nagietka.
  •   Ziaja, krem do rąk kozie mleko.
  •   Wibo, eyeliner - na zapas.
  •   Lovely, lakier do paznokci - Polubiłam za konsystencję i trwałość.
  •  Ziaja, maseczki oczyszczające.

32 komentarze:

  1. Sie przejmujesz... Raz nie zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy nagrzeszył w rossmanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, kusisz mnie iść trzeci raz do Ross :D Jutro ostatni dzień promocji i mam teraz rozterkę, czy pójść. Niby obiecałam sobie już szlaban na zakupy :<
    Miałam ten zmywacz, ale chwilowo przerzuciłam się na zmywacz od Eveline, ma wygodną pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie:) Lubię te maseczki z Ziaji, zmywacz uwielbiam, liner też super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś też sie skusiłam na lakier z Lovely tylko nr.133 niebieskawy :D wielelbiam te ziajkowe maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też nagrzeszyłam :D świetne łupki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie byłam i jestem z siebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko nie zgrzeszyć przy takiej promocji:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tam czasami człowiek musi;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zgrzeszyłam wczoraj po raz drugi :D ale nie żałuję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehhh i tak nici z tej promocji u mnie bo fundusze nie pozwalają:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Isanowe zmywacze strasznie wysuszały mi skórki wokół paznokci, ale to może kwestia, że mam je bardzo podatne na wysuszenia ^^ Oby u Ciebie lepiej się sprawdził :)
    Dzięki tej pompce już nie wylewam zmywaczy :D Nie raz było tak, że przez moją nieuwagę połowę biurka miałam w zmywaczu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja jestem zbyt leniwa, żeby kremować łapki i to jest mój błąd niestety :< Jakoś nie lubię tego, może mam uraz do kremu, który zostawił mi taką tłustą warstwę, że co dotknęłam to było tłuste przez cały dzień :D Uraz został ^^

      Usuń
    2. U mnie krem też leży na biurku ^^ No i tak leży od miesiąca :D Mimo, że ładnie pachnie to i tak za leniwa jestem xD

      Usuń
  14. lubie serie kozie mleko,a zmywacz isany jest de best:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też dziś znowu zgrzeszyłam, poszłam od tak a wyszłam znów z zakupami

    OdpowiedzUsuń
  16. wyprzedaż w Rossmannie jest raz na pół roku. jesteś rozgrzeszona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te maseczki Ziai :) Też je kupiłam w rosku. A o tym mleczku z ziai nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam ten sam lakier! Pięknie wygląda na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w sumie zawsze używałam toników z Ziaji. Czym się różni mleczko od toniku?

    OdpowiedzUsuń
  20. Maseczki z Ziaji są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pocieszenie powiem Ci, że ja też mam zamiar dziś jeszcze raz pójść do Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. najlepszy zmywacz ever :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja dziś będę grzeszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie przypomniałaś mi o kremie :D ładny ma zapach, takie słodkie trufle, migdały, coś takiego :D Ale przy dłuższym używania męczy mnie jego słodycz :p

    OdpowiedzUsuń
  25. W jakim sensie kremie masce? ;o Wiem, że jest osobny krem do twarzy, a to maska xD Pogubiłam się :D

    Też żałuję, że tak krótko zapach się utrzymuje :< Lubię takie czekoladowo-kakaowe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że kolejna fanka marki Ziaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten zmywacz do paznokci. maseczki też kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  28. och, dziękuję za wyjaśnienie, w końcu wiem :) i przypadkiem się okazało,że dobrze,że stosuje tonik a nie mleczko xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też byłam kilka razy w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Maseczki z ziai i zmywacz z isany zawsze spoko! :D

    OdpowiedzUsuń