27 maja 2013

z Rossmannowej promocji skorzystałam też ja.

Jest tutaj ktoś kto nie skorzystał z Rossmannowej ?
Jeśli tak to podziwiam, bo jak dla mnie promocja ta był zbawieniem, bo 3/4 zakupionych kosmetyków jest z serii "muszę, bo się kończy" - mimo tego, że nie ma tego jakoś szczególnie dużo. :)
  • Dax Cosmetics, Perfecta No Problem, Antybakteryjny krem matujący. Mój ulubieniec. Pisałam o nim tutaj.
  • Powder Mat Make Up z Manhattanu- moje zachciejstwo. TRAFIONE! Prawdopodobnie kupię jeszcze jedno na tej promocji.
  • Nivea malinowe masełko do ust. Karmelowe mi się kończy, a to podobno pachnie moją ulubioną mambą ! :)
  • 2x krem na dzień i na noc z Ziaji z bio olejkiem arganowym - moje pierwsze podejście do niego. Jeden jest dla mamy, więc zobaczymy czy się u Nas sprawdzi! :)
  • Eyeliner z wibo - Mój ulubieniec.

  • Lovely Gloss Like Gel lakier do paznokci w kolorze jasnej zieleni, numerek 107. Rewelacyjne krycie ma. Wrócę się po inne kolory. Chciałam Wam pokazać kolor, ale ostrość to coś czego mój aparat dziś nie chciał robić.
  • Olejek pod prysznic z Isany o zapachu melona i gruszki. Uwielbiam je za zapachy. Mimo braku nawilżenia czy czegokolwiek dobrego dla ciała, robią dobrze mojej duszy! :)
  • Osławiony tusz z lovely Curling Pump Up - zobaczymy czy i moje serce podbije.
  • Maseczki z Ziaji. Ulubione.
 Zaoszczędziłam ok 50 zł, więc cieszę się jak dziecko! :D

a co Wy upolowałyście i ile oszczędziłyście? 

19 komentarzy:

  1. To chyba jestem jedyną osobą która się nie pokusiła :) No cóż hehe trzeba mieć silną wolnę bo moja szafka pewnie pękłaby w szwach.
    Co do zakupów, to mam ten żel pod prysznic z Isany, świetnie pachnie, nawet wczoraj recenzję napisałam o nim :) Ten tusz mnie ciekawi, bo różne opinie słyszałam, ciekawa jestem Twojej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja byłam 2 razy za pierwszym kupiłam 3 rzeczy za 12 zł a za 2 drugim za 10... lakier, odżywka do paznokci, eyeliner, kolejny lakier i tusz- sama kolorówka ;) lakiery wkrótce na moim blogu zapraszam http://ed-like.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masełko do ust Nivea i podkład Manhattan bardzo lubię :) Też skorzystałam z promocji, bo to doskonała okazja żeby kupić to co nam się akurat kończy.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez kupiłam to malinowe masełko :D aż jestem go ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Niveę jeśli chodzi o usta, sama mam kilka pomadek :) To masło kusi mnie bardzo, ale jakoś nie mam odwagi go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem jedyna którą nie skorzystała z tej promocji i nie cieszy mnie ten fakt !

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że zakupki udane :PP
    wchodź na forum i czytaj :P 27 lipca spotkanie blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam aż dwa te lakiery z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kupiłam krem ziaja z olejkiem awokado :) ciekawe jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się połasiłam na maseczki Ziaji, bardzo je lubię :) Masełko miałam malinowe, bardzo fajne, zastanawiam się nad karmelowym :) Ładny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jak zawsze na ostatnia chwile ide na zakupy :) zrobie to jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupiłam w rossku te maseczki z ziai :)
    I ja również wybrałam się do tego sklepu z myślą, że "muszę, bo ise kończy", ale chyba nie byłabym kobietą, gdybym się do takich zakupów nie ograniczyła.

    Jestem ciekawa, jak sprawdzi się ten krem z perfecty- ogólnie lubię tą firmę, ale kremy zawsze u mnie wysyp powodują :(

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że ja nie skorzystałam:(

    OdpowiedzUsuń
  14. też kupiłam ten żółty tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam zielony tusz z Wibo, świetny jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam masło malinowe do ust :) I ten tusz z Wibo też :)

    OdpowiedzUsuń