21 maja 2013

UWAGA ! Bubel!


Krótko, zwięźle i na temat.
Antyperspiranty z fa lubię, ot na co dzień dobre odświeżenie. Niestety ta wersja (przypuszczam, że jakaś nowa) jest fa-tal-na!
Dodam, że jest przeznaczona dla osób uprawiających sport! Czyli ochrona powinna być co najmniej podwójna!
Ale gdzie tam... Nie chroni za nic w świecie.
Nie pozostawia żadnego zapachu, ba! O ile na zakrętce pachnie ładnie, tak po wypsikaniu się zapach jest zupełnie inny. W tym wypadku na szczęście nie pozostaje wyczuwalny na skórze.
Pierwsze aplikacje pozostawiały biały spray na ciele.
Cena to w granicach 6zł na promocji - ok 9zł w cenie regularnej.

Podsumowując:
Dzięki temu FAnciakowi mogłam przedstawić pierwszego bubla na moim blogu.
Więc tak czy inaczej fanfary dla śmierdziuszka-niechroniuszka.

15 komentarzy:

  1. i jeszcze 96 godzin "ochrony" :D dobreeee :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zawsze śmieszy, bo ludzie się przecież myją... to po co nam aż 96 h ochrony?!

      Usuń
  2. Mam Blokera z Ziai i go w życiu nie zamienię ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O będę się wystrzegać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie chcę przekroczyć 50 zł :P Nie wiem, czy się uda... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś antyperspirant tej marki, ale mnie strasznie zawiódł. Od tej pory nie przepadam za antyperspirantami wyżej wymienionej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lista nie jest pewna, ale skuszę się pewnie na lakiery Wibo/Lovely, eyeliner z Lovely, Carmexa truskawkowego :) I tusz do rzes ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ahaha podoba mi się jego nowa nazwa :D no cóż zdarza się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go w ręku i dobrze, że się na niego nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubie antyperspirantów w spray'u, z reguły mają duszące zapachy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi antyperspiranty z FA w ogóle nie pasują ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. :) Nie używam psikaczy, ale dobrze wiedzieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście nie przepadam za dezodorantami w spray'u- nigdy mnie dobrze nie potrafiły ochronić i- jak widzę- dobrze robię :D

    OdpowiedzUsuń