Różowe safari na paznokciach.



Na początku Was przeproszę za stan moich paznokci,
ale niestety jest z nimi coraz gorzej (przeklinam dzień, w którym zrobiłam sobie hybrydziaki).  
Są krótkie i nie chcą rosnąć - na zdjęciu i tak są jeszcze na etapie jesteśmy na dobrej drodze do ładnych i zdrowych paznokci. Dziś jest jeszcze gorzej. Ale do rzeczy.

Kilka miesięcy temu w rozdaniu u  wir-zmyslow.blogspot.com wygrałam między innymi lakier w kolorze różowym z delikatnym, złotym shimmerkiem - nie wiem czy na którymś zdjęciu go zauważycie. Sam kolor jest ładny, podoba mi się. Ogólnie bardzo lubię różne odcienie różu na paznokciach, więc od początku wiedziałam, że się polubimy. Teoretycznie pod buteleczką jest numerek HD42, ale na stronie podany jest zupełnie inny kolor pod tym numerkiem, więc tak naprawdę nie wiem co jest grane!;)
Muśnięty topem trzyma się ok 2-3 dni, później widać delikatne ścieranie się na końcówkach. Wystarczą 2 warstwy by pokryć ładnie paznokieć. Schnie dość szybko. Zmywanie go zaliczam do kategorii: przyjemne, każdy zmywacz radzi sobie z nim doskonale. Jedyne co mi się średnio podoba to pędzelek - ja jestem zwolenniczką płaskich pędzelków, łatwiej mi się nimi maluje i mniej mam szorowania skórek po nich. :)  Jego cena to ok 3-5 zł w zależności od sklepu - najczęściej można go spotkać w tych "wszystko za... " lub w "Gift HIll". Gama kolorystyczna jest naprawdę ogromna.

Lubicie lakiery QC z serii safarii?

Komentarze

  1. śliczny kolor :) ja lubię lakiery Safari, ale to zależy od koloru właśnie, bo z niektórymi po prostu nie da się współpracować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, jednak kolor jak dla mnie trochę za mało wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny odcień różu, jeszcze nie miałam żadnego lakieru Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdzie nie widziałam tych lakierów oO Kompletnie nie wiem gdzie je znaleźć ^^ A kolorek przyjemny :)
    A co do stanu paznokci, próbowałaś jakieś odżywki? np. Nail Tek? Mi pomógł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mówiłam Pipko! przyjedź do mnie! To nie! u mnie sOM!

      Usuń
    2. Przyjadę i odwiedzę Cie kiedyś :)
      Na wszelki wypadek uważaj na Eveline, wiele osób narzeka. Mi pomogła na początku, ale jak ją odstawiłam, bo moje paznokcie już były w dobrej formie to po tygodniu były jeszcze w gorszym stanie niż przed kuracją tą odżywką :(

      Usuń
    3. Widzę, że w wakacje będę miała ładną wycieczkę po Polsce na moto :D
      W Hebe komplet (podkład + odżywka) kosztuje około 90zł więc kompletnie się nie opłaca! Ale warto tam pójść i przeczytać czym się różnią, bo są 4 rodzaje.
      Najlepiej na allegro zestaw chyba 20-30 kosztuje, jak dobrze poszukasz to spokojnie za 20 zł znajdziesz :)

      Usuń
    4. W zestawie są dwa lakiery, jeden jako baza pod lakiery (też w pewnym stopniu odżywka!)Nail Tek Foundation oraz typowo odżywka, którą stosuje się jak eveline, czyli codziennie po jednej warstwie, po kilku dniach zmywa się i od nowa to Nail Tek Intensive Therapy. Cą różne rodzaje w zależności od zniszczeń, I to dla normalnych, II dla miękkich, cienkich i rozdwajających się, III dla twardych, kruchych lub suchych oraz Xtra dla bardzo miękkich, ale nie wolno jej stosować np. po tipsach. Mam nadzieje, że coś zrozumiałaś z mojego bełkotu :D Ja mam II jak coś :)

      Usuń
  5. łaaaaaaaadneeeeee! :D takie delikutaśny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś lakiery z tej firmy, były całkiem OK.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubie te lakiery :) i mam kilka sztuk :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię lakiery safari choć trwałością nie grzeszą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi jakoś nie za bardzo podszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie to jest takróżnie z tymi lakierami, zalezy od koloru. Niebieski swietnie kryje i szybko schnie, a neonowy pomarańczowy nie chce ze mna współpracować - trzeba 3 warstwy a kazda schnie naprawde sporo czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor, lubię róże na paznokciach.. no i lakiery safari są w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie używałam tych lakierów, kojarzą mi się z chińskim centrum, a wiadomo, co chińskie i tanie nie jest dobre ;P ale kolor przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te lakiery :)
    Śliczny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolorek ;-) Takie najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor Idealny! A jak perfekcyjnie pomalowany... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty