6 maja 2013

L'OCCITANE - krem do rąk.

Wracam,
mam nadzieję, że zdwojoną siłą! :)

Tak wczytywałam się w recenzję innych dziewczyn na blogach słynnych od jakiegoś czasu kosmetyków z mini koszyczka L'Occitane. Na początku byłam przekonana, że każdy kosmetyk użyję parokrotnie - gdyż wszystko naprawdę jest minimalne...

Dziś mam dla Was mini recenzję kremu do Rąk Masło Shea.

Co mówi producent:
Silnie wygładzająca - bestsellerowa - kombinacja Masła Shea (20%) oraz wyciągów z miodu i słodkiego migdała, zmieszanych z lekkimi i wabiącymi aromatami jaśminu. Ten balsam o przyjemnej konsystencji łatwo rozchodzi się po skórze, pomagając w gojeniu i ochronie suchej oraz przesuszonej skóry. Obecność anty-oksydacyjnej witaminy E zapewnia odżywienie.

Opakowanie : Tubka o nieklasycznej zakrętce, która jest ogromnym plusem kremu.

Zapach: Jest przepiękny! Długo utrzymuje się na skórze.

Wydajność: Myślałam, że te 10 mililitrów starczy mi na jakieś 3-4 aplikacje, nic bardziej mylnego, ale o tym w konsystencji produktu.

Konsystencja: Gęsta, zbita. Wystarczy nałożyć niewielką ilość kremu - porównywalną do groszku by nakremować całe dłonie. Dzięki takiej konsystencji produkt jest bardzo wydajny, mi przy parokrotnym codziennym stosowaniu opakowanie starczyło na około 2 tygodnie.   
Wchłanianie: Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu.
Działanie: Bardzo dobrze nawilża. Długo krem jest wyczuwalny na dłoni, ale nie lepi się. Jest to jeden z lepszych kremów z którymi miałam styczność.
Skład zobaczysz po powiększeniu zdjęcia.



Pojemność: 10 ml, opakowanie pełnowymiarowe 30 ml
Dostępność: Sprawdź
Cena: za 30 ml - 29,90 zł
Czy zakupię ponownie? W przypływie większej sumy tak.

5 komentarzy:

  1. nie sadziłąm ze bedzie az tak wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już droższe kremy do rąk i wydanie 30 zł na taki produkt to dla mnie pestka, ale ciągle nie kupiłam sobie właśnie tego! Ale chyba trzeba będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem, nigdy nie miałam nic z tej firmy;)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten krem. Jedna z moich niewielu kosmetycznych fanaberii, bo 30 zł za krem do rąk i to w takiej małej pojemności to przegięcie. Ale się skusiłam. I warto było, bo moim zdaniem jest świetny. Zobaczymy jak się będzie sprawował dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie cena pewnie bym go już miała. Może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń