Kwiecień w 10 punktach.

Zapraszam na:
listopad.  
grudzień 
styczeń.  
luty.
marzec. 

1. Najważniejszy wpis.
W kwietniu na moim blogu pojawiło się tylko (dla innych aż) 9 notek, w których tak naprawdę nie wniosłam chyba niczego do mojego bloga.


2. Przeczytane książki
Niestety ani jednej.

3. Obejrzane filmy
 Obejrzałam 2 filmy.


1. Good Deeds

Odnoszący sukcesy biznesmen Wesleya Deedsa, który zawsze robił to czego inni od niego oczekiwali - zarządzał firmą ojca, tolerował nieodpowiednie zachowanie brata w biurze czy planował poślubić Natalie. Ale z tej rutyny wytrąca go spotkanie z Lindsey, samotną matką pracującą jako sprzątaczka w jego biurze. 

No cóż, moje serce podbił.
10/10



 2. Raj na ziemi

 George i Linda to przemęczeni i zestresowani mieszkańcy Manhattanu. Kiedy George zostaje zwolniony z pracy, a projekt filmu dokumentalnego Lindy odrzucony, okazuje się, że nie są już w stanie utrzymać drogiego mini-loftu w West Village i stają przed jedyną możliwą opcją: muszą spakować się, wyruszyć na południe i zamieszkać w Atlancie z bratem George’a, Rickiem. Podczas podróży do Atlanty, George i Linda trafiają do Elysium, idylicznej komuny zaludnionej przez wyjątkowo kolorowe postaci. Po spędzeniu pełnej przygód nocy wśród członków komuny, George i Linda decydują się spróbować nowego życia i zaczynają zastanawiać się nad tym, jak tak naprawdę powinni spędzić resztę życia.

Oglądnęłam to ze względu na Aniston, która bardzo lubię. Film dobry, ale nie rewelacyjny.
7/10  


4. Powód do dumy.
Brak (?)

5. Najlepszy zakup.
 
Nic bardzo godnego uwagi dla mnie, ale byłam szalenie zadowolona z zakupu spodni i koszulki w kratkę(reserved kids) - był to prezent dla mojej siostry! ;)


6. Podróże. 
W ubiegłą sobotę wybraliśmy się z chłopakiem i moją siostrą od Łańcuta.


7. Ulubione jedzenie/przekąska.
Wspomnę tutaj o jednym z kilku dań, o których mam ochotę się rozpisać, ale NIE! :) Numer 1 zajmują przepyszne ziemniaczki serwowane w niecodziennym sposób z mięskiem i kapustą. Pycha!


8. Najczęściej słuchana piosenka. 
A co najczęściej grali w radiu? ;)


9. Ulubione produkty kosmetyczne.
W kwietniu mam 3 ulubieńców!  
* Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy z Mariona 
* Szampon Timotei ' wymarzona objętość'
* Tusz z Golden Rose.
Ale nic więcej o nich nie powiem - będą na pewno zrecenzowani na moim blogu.

10. Najlepsze momenty marca. 
* 20.04 - byliśmy wtedy na weselu mojej koleżanki z roku i było to jedno z piękniejszych wesel na których byłam! 
* 27.04 piękni sobotni dzień podczas którego wybraliśmy się na wyżej wspomnianą mini wycieczkę do Łańcuta.

Zachęcam Was do tego typu podsumowań każdego Waszego miesiąca. :)
(pomysłodawczyni - Lusterko Em

Komentarze

  1. muszę zacząć robić takie podsumowania :) może maj będzie pierwszym podsumowanym miesiącem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Good Deeds czeka u mnie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi ciężko odpalić muzykę, a jak już to zrobie to piosenka leci w kółko, dlatego też najczęściej słucham radia :D

    czekam na jakieś zdjęcia z weselicha? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakas markotna w tym kwietniu byłas :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Skuszę się chyba na film Good Deeds ;)
    Pozdrawiam Malinową Koleżankę ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. hey, hey :) widziałam post na forum, co tam kombinujesz z tym spotkaniem blogerek?:P
    a tak przy okazji gratuluję wygranej u Antoniny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na spotkanie jak najbardziej :)) mam nadzieję, że będę wolna wtedy :)
      jeżeli chodzi o organizację to organizatorka ze mnie kiepska :P

      Usuń
    2. nie, nie :) na pewno nie z wizażu:P ale tak patrzę na Twój nagłówek- no kurcze widziałam już tą twarz :P albo mam omamy, albo na serio;)

      pasuje zebrać jeszcze kilka dziewczyn, bo widzę, że na forum niewiele się wypowiada z Podkarpacia:(

      Usuń
    3. jeżeli okolicą można nazwać ok 100km to tak :P
      ale od września już będę w Rzeszowie mieszkać;)

      Usuń
    4. tak, tak :)
      super by było, gdyby coś tam wypaliło :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty