22 maja 2013

Jutube pochłania coraz młodszych.

nie wierzę,
nie wiem czy się śmiać czy płakać.


18 komentarzy:

  1. yyy... aż nie wiem co powiedzieć na to...
    zobacz lepiej tego kolesia:
    http://www.youtube.com/user/NorbertStylestefa?feature=watch

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, rozwalił mnie :-)
    'jakby mi ktoś nie wierzył'
    masakra..

    OdpowiedzUsuń
  3. już kiedyś go oglądałam, masakra xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, ja już to dawno widziałam i sikałam ze śmiechu XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Łizełwd... Zastanawiam się, czym te dzieciaki się kierują przy wrzucaniu takich filmików 0.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha.. ;D Śmiejmy się. Śmiech uzdrawia, a płacz tylko wyczerpuje. ;D
    Jeszcze nic bym nie mówiła, gdyby to była dziewczynka, ale to chłopak.. I co? Rośnie młody Jacyków?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam wrażenie, że to po prostu jakaś parodia blogerek urodowych i modowych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ten filmik jakiś czas temu i mnie wmurowało...nie mam pojęcia jak to skomentować.

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha ... się uśmiałam!

    Heniek

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam już kiedyś to i mam wrażenię, ze to parodia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Straszne. Dlaczego teraz chłopcy to takie ciapy w rurkach, z niego mężczyzna chyba nie wyrośnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba pozostawię to bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  13. szok.... xD a tak wg. to po co mu kremy na zmarszczki?? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś gorszego : http://www.youtube.com/watch?v=7ablh6Muu7w

    OdpowiedzUsuń