1 kwietnia 2013

Marzec w 10 punktach.

 Marzec minął - czas na podsumowanie.

listopad.
grudzień. 
styczeń.
luty. 

 
1. Najważniejszy wpis.

Wpis, który cieszył się najbardziej oglądalnością to wpis o podkładzie z Marizy (klik), ale dla mnie jednym z ważniejszych wpisów było ponowne prowadzenie denka, o którym pisałam tutaj.


2. Przeczytane książki
Niestety ani jednej.

3. Obejrzane filmy

W marcu obejrzałam tylko 3 filmy:
1. Jestem na tak. 
 Carl postanawia wziąć udział w programie samodoskonalenia się, który polega na mówieniu wszystkim i wszystkiemu „tak”.
Mi podobał sie bardzo, chociaż podeszłam do Niego dośc sceptycznie. 
9/10






2. Projekt: Monster
Nowy Jork zostaje zaatakowany przez ogromnych rozmiarów monstrum. Grupa młodych ludzi próbuje wydostać się z pogrążonego w chaosie miasta.
Film akcji kręcony cały czas przez jednego z bohaterów. Dość fajny, ale zakończenie jak dla mnie bezsensu. Chwile czekaliśmy z TŻem na dalszy ciąg! :>
7/10




3. 101 dalmatyńczyków.
 Komedia będąca aktorską wersją głośnego filmu animowanego. Akcja rozgrywa się w Londynie. Jednym z bohaterów jest Roger - samotnik zajmujący się projektowaniem gier komputerowych. Jego jedynym towarzyszem jest uroczy dalmatyńczyk Pongo. Sytuacja ulega zmianie, gdy dzięki Pongo Roger spotyka piękną Anitę - właścicielkę dalmatynki Perdity. Tych dwoje podejmuje walkę przeciwko diabolicznej Cruelli DeMon - szefowej domu mody, której celem jest wylansowanie futer z dalmatyńczyków.
Tak, tak. Kilka dni temu oglądnęłam film, który ostatnio widziałam jako malec, a znany jest chyba każdemu.
8/10

4. Powód do dumy.
Brak (?)

5. Najlepszy zakup.
 
Między innymi buty, które pokazywałam tutaj. Kupiłam też wiele nowości kosmetycznych jak dla mnie o których pisałam na blogu tutaj oraz tutaj.


6. Podróże.
Na uczelnię i do domu; oraz wczoraj byłam u rodziny mojego wujka jakieś 30km od mojej miejscowości.

7. Ulubione jedzenie/przekąska.
Ciasto snikers, które dostałam od babci TŻta i sałatka jarzynowa mojej mamy.

8. Najczęściej słuchana piosenka. 
Jeśli już słucham muzykę to jest to radio podczas jazdy samochodem.


9. Ulubione produkty kosmetyczne.
Jest to tusz do rzęs Long&Black,  którego recenzję znajdziecie tutaj. 

10. Najlepsze momenty marca. 
* praktyki, z których jestem baaardzo zadowolona.
* 08.03 i 09.03 bardzo mile wspominam.
* wieczory, kiedy maniaczyłam z moim chłopakiem, mamą i siostrą na PS grając w buzza. 
Jeśli oglądałyście któryś z powyższych filmów to dajcie znać czy Wam się podobał! :)


Zachęcam Was do tego typu podsumowań każdego Waszego miesiąca. :)
(pomysłodawczyni - Lusterko Em

15 komentarzy:

  1. Dalmatyńczyki - film mojego dziecinstwa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam żadnego z filmów, nawet 101 dalmatyńczyków :P Wstyd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba sama zacznę robić takie podsumowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam "Jestem na tak" - nawet dość fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam wszystkie filmy, Monster i Jestem na Tak według mnie to takie średniaki,ale to takie średniaki, które warto obejrzeć :) Z czasem te zakończenie w Monster wydaje się logiczne :P
    Nie grałam nigdy w tą grę, nawet nie wiem co to Buzz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, Dalmatyńczyki - film dzieciństwa ♥ Cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy ja oglądałam 101 dalmatyńczyków... :)))) Film dzieciństwa :)

    A te chusteczki o które pytałaś, kupiłam w rossmanie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czytać takie podsumowania u innych, a sama nie robię :) Muszę to kiedyś w końcu zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba też zacznę robić takie podsumowania. Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W dzieciństwie kochałam dalmatyńczyki i marzyłam o takim własnym ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja teraz bardzo intensywnie rozmyślam nad owczarkiem niemieckim :)
    Pozwoliłam się dodać do podglądaczy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie dzięki za wskazówkę:) Nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest włączone, dopiero się odnajduję w tym wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie otrzymałam niestety, a o co chodzi dokładnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście pomysł wydaję się fajny, coś al,a pamiętnik :)

    OdpowiedzUsuń