Lubię się chwalić.

W ostatnim czasie udało mi się wygrać 3 rozdania, a w nim nie byle jakie nagrody!
Chociaż mam wrażenie, że coś przegapiłam!
Więc dziś grupowy post z serii: CHWALIPIĘTA !
Zapraszam oczywiście na każdego z poniższych blogów!

 Lakier do paznokci: The Garden of Colour nr. brak - odcień zieleni
Lakier do paznokci: The Garden of Colour nr. brak - brokatowa g
Lakier do paznokci: The Garden of Colour nr. 70
Ozdobny lakier do paznokci: Nail Art - srebrny
Aloesowy krem do rąk
Pomarańczowy zmywacz do paznokci 
 
odlewka 250ml maski LaStrada
odlewka 250ml maski Sleek Repair
odlewka 250ml balsamu aloesowego Scandic
odżywka do włosów i skóry głowy Jantar
maseczki Ziaja: nawilżająca oraz regenerująca
2 inne odlewki
czekolada i życzenia - czym bardzo mnie Milka zaskoczyła! :)

 Jedwab do włosów Biosilk
Peeling truskawkowy Joanna Naturia
Olejek do kąpieli i pod prysznic o zapachu kawy i śmietanki Joanna Naturia
Lakier do paznokci Safari
Kostka do piłowania paznokci
Pierniczki 
Kilka torebek herbaty Feel good Vitax
Gwiazdki ozdobne
Naszyjnik
 
*spis nagród został skopiowany z blogów dziewczyn*


A Wy co wygrałyście w ostatnim czasie? 
Zdradzę Wam, że szykuję malutkie-szybciutkie rozdanie niedługo! :)

Komentarze

  1. Wow! Gratulacje! Bardzo fajne wygrane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nagrody, gratuluję wygranych :)
    Ja też lubię się chwalić hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. moja uwagę przykuł zielony lakier do paznokci i naszyjnik :)
    oczywiście reszta też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagrody :) Ja raczej nie biorę udziału w konkursach/rozdaniach ale chyba warto brać udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! Gratuluję! Ale z Ciebie szczęściara - ciągle coś wygrywasz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! :) Mnie też ostatnio szczęście nie opuszcza, wczoraj przyszła mi niedawna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :))
    Ja też wygrałam ostatnio 3 rozdania :D

    OoooOOOOooo.... Jestem w najczęstszych komentujących :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny peeling i maseczka do twarzy.... moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęście Ci sprzyja gratulacje:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje! Sama bym przygarnęła takie cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ty ;D

    Może i u mnie się uda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nic ostatnio nie wygrałam :((
    masz niesamowite szczęście w takim razie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdobycze :) ostatnio ze mnie też była chwalipięta i jeszcze czekam na dwie przesyłeczki;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty