10 kwietnia 2013

Jolly Jewels 109!

Był na nie duży boom.
Więc i ja go zakupiłam przy okazji DDD.
Lubię go bardzo, ale zmywanie tego cudaka z paznokci to dla mnie katorga.
Zrobiłam do niego drugie podejście wczoraj z tym, że na biały lakier. 
I niestety nie podoba mi się efekt przy skórkach, gdzie delikatnie widać tą biel. 
Fakt z mojej winy, bo "nie dojechałam".
Prawdę mówiąc nie dokończyłam szlifować po wyschnięciu regenerum skórek a już mi się lakier zdarł (moja wada to niecierpliwość przy nakładaniu warstw, ale ćśśś)


Użyte:
 Joko odżywka utwardzająca.
Bell - lakier biały do frenczu
Jolly Jewels 109
Essnece get look topcoat
Regenerum - serum do paznokci

Torebki - pomożesz? klik

23 komentarze:

  1. Ilekroć wchodzę na Twojego bloga to poprawia mi się humor :) Te 3 zdjęcia są świetne :D
    A efekt na pazurkach ładny, jakbyś nie wspomniała o tej bieli to bym się pewnie nie zorientowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te lakiery tylko w butelce mi się podobają
    na paznokciach już nie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Najładniejszy JJ moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak od razu popatrzyłam się na Twoje pazurki to przypomniały mi się truskawki, których teraz brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. największy słodziak wśród JJtek!

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu paluszki Ci się tak błyszcza ?:)
    a lakier mam i ja jako baze stosuje lekki róż albo bez :) moj ulubiony JJ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go chce! A u mnie nigdzie nie ma! Ale w sobotę jadę do rodzinnego miasta a tam GR pełno. I kupię dokładnie ten sam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. poza tym pozdrawiam malinową koleżankę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo go lubię :) Jak nakładam na bazę to łatwo schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, podoba mi się ten kolorek ale czytałam dużo o problemach z ich zmywaniem no i o kiepskiej trwałości...też mnie kuszą JJ, ale jak na razie do stoiska GR mi nie po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten JJ caliem niezle sie zmywa w porownaniu z tym drugim co mam :)

      Usuń
  11. śliczny :-)
    mam 110, wymieniłam się i jestem zachwycona :)
    jak pomaluje już SWOJE paznokcie to pokażę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie to wygląda :) Jestem zachwycona efektem :)) Ślicznie ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  13. joko odżywka utwardzająca mnie zaciekawiła - nie słyszałam o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, sama mam inny kolorek, śliczny jest, ale zmywanie....

    OdpowiedzUsuń
  15. o regenerum też możesz napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no niestety taki mani jest nie w moim guście. śliczny, ale ja bym takiego nie nosiła...

    OdpowiedzUsuń
  17. To coś dla mnie muszę spróbować bo efekt super :)

    OdpowiedzUsuń