11 kwietnia 2013

BB Cream 8w1 Bourjois - odcień 22.

Osławiony, znany już każdej blogerce - BB Cream 8 w 1 Bourjois w odcieniu 22 Beige Dore.
Dlaczego 8w1?
Innowacyjny podkład BB w kompakcie! Nowoczesna formuła łączy cechy produktu do makijażu z pielęgnacją.  Prawdziwa przyjemność dla skóry! 8 funkcji w 1 produkcie!
1. Wyrównywanie
Kremowa tekstura produktu idealnie się rozprowadza i wyrównuje kolor skóry. Mineralne pigmenty doskonale kamuflują zmarszczki i drobne wypryski.
2. Wygładzenie
Wygładzające składniki podkładu BB zapewniają lekko pudrowe wykończenie nie pozbawiając skóry zdrowego blasku. Efekt jest gładki i delikatny. Odbijające światło pigmenty tuszują niedoskonałości i optycznie wyrównują powierzchnię skóry.
4. Efekt wypoczętej skóry
Podkład BB Bourjois doskonale maskuje podkrążone oczy, poszarzały odcień skóry i gwarantuje promienny wygląd.
5. Efekt matujący
Podkład został wzbogacony o absorbujące sebum drobinki pudru, skóra dzięki nim jest jedwabiście matowa.
6. Zapobieganie oznakom przedwczesnego starzenia
Zabezpiecza przed przyspieszającymi starzenie czynnikami środowiskowymi i sprawia że skóra długo zachowuje młody wygląd.
7. Nawilżanie
Podkład BB Bourjois zawiera specjalną formułę zwiększającą stopień nawilżenia naskórka. Skóra pozostaje nawilżona przez cały dzień.
8. SPF 20
Podkład BB Bourjois zawiera SPF 20 by chronić skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. I.. Jest dobry dla Twojej skóry bo nawilża, nie zatyka porów i nie uczula!

Opakowanie:  Czyli coś co rzuca nam się w oczy pierwsze! Czarne, eleganckie, kobiece naprawdę bardzo ładne i solidnie wykonane. Otwierane na magnesik, który chodzi delikatnie, ale nie na tyle by sam w torebce się otworzył. Jedna część (ta z lusterkiem i to niemałym) jest obrotowa, w drugiej znajduje sie podkład i gąbeczka.

Konsystencja: Kremowa. Dobrze się rozprowadza, ale jednak trzeba uważać, gdyż nietrudno zrobić sobie plamę - którą po zastygnięciu ciężko rozetrzeć, bądź efekt maski - przy złym roztarciu na obrzeżach twarzy.

Kolor: Ja wybrałam kolor 22, który jest przeznaczony dla skóry o lekko złotawym zabarwieniu. Prawdę mówiąc brałam go bo myślała, że jest w tej gamie po środku. A z racji, że ja karnacji bardzo jasnej nie mam, ale do brzoskwinki tez zaliczyć się nie mogę to wybrałam średniaczka. Po otworzeniu moim oczom ukazał się mega ciemny kolor i ubolewałam nad tym, że nie wzięłam najjaśniejszego. ALE! Po nałożeniu go na twarz wtopił się w skórę. Ale niestety mimo wszystko jest dla mnie na razie za ciemny i oddziela się w bardzo widoczny sposób od szyi, więc wrócę do niego latem, jak tylko moja skora nabierze delikatny brązowy odcień.

Gąbeczka: Mogę tylko tyle powiedzieć, że dobrze spełnia swoje działanie - a na początku ją skreśliłam. :)
 

Trwałość: Trzyma się kilka godzin , fakt faktem nie jest to obiecywane 16h, ale jak dla mnie trzyma dobry wynik. Zobaczymy jak będzie latem. Podkład schodzi równomiernie, nie pozostawia smug, nie roluje się.

Zapach: Jak wiecie, ja wącham chyba wszystkie kosmetyki i zapach ma dla mnie duuże znaczenie! Jak pachnie ten podkład? Bardzo fajnie. Zapach kojarzy mi się z pyszną, zieloną herbatą. Później na buzi nie jest już wyczuwalny.

Wydajność: Tutaj chyba łapie najwięcej minusów, gdyż niestety nie jest wydajny. Użyłam go kilka razy i pod niewielkim kątem widać już niemałe użytkowanie.


 



Podsumowując: Cieszę się, że mogłam spróbować tego BB creamu, który jak dla mnie takowym nie jest, jest to po prostu bardzo dobry podkład! Myślę, że po zdenkowaniu latem tego opakowania zrobię do niego następne podejście, ale koniecznie na jakiejś promocji, gdyż uważam, że cena jest nieco za wysoka jak na 6g produkt.

Pojemność: 6g.
Cena: 59,99
Gama kolorystyczna: 
21 Vanille dla skóry bardzo jasnej,
22 Beige Dore dla skóry o lekko złotawym zabarwieniu,
 23 Beige Rose dla skóry o lekko różowym kolorycie,
 24 Hale clair dla skóry opalonej.
Dostępność: Rossmann (i wszędzie gdzie szafa Bourjois)

Używacie BB od Bourjois?
Jakie są Wasze opinie o nim?




Produkt otrzymałam do testów od serwisu bangla.pl, lecz fakt ten nie wpłynął na moją ocenę.

 

12 komentarzy:

  1. Ciekawy ale ja dla mnie drogi przy takiej wydajności...

    OdpowiedzUsuń
  2. ojojoj chyba się na niego skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście opakowanie rzuca się w oczy od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny gadżet, ale cena zabija :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak wolę podkłady/kremy tonujące w lżejszych, fluidowych wersjach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam z nim styczności. Pierwszy raz widzę BB w takiej formie ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne opakowanie, naprawdę eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm dla mnie BB to tylko te azjatyckie, którymi nigdy nie zrobiłam sobie plamy/zacieku czy jakichś smug. Tym pewnie tak... i patrząc na odcień 22, jestem pewna, że nawet 21 byłby dla mnie za ciemny z moją aktualnie białą cerą. Ale samo opakowanie z obrotowym lusterkiem wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, potrzebuję czegoś dobrze matującego i o niższej cenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go bardzo chciałam, ale po przeczytaniu opinii zrezygnowałam. Nawet najjaśniejszy kolor jest dla mnie nieco za ciemny, poza tym szukam dobrego krycia i matu ;)

    OdpowiedzUsuń