zDENKOwani.

Znów zaczęłam hodować puste opakowanie, więc chwalę się i żalę!
a ZDENKOWAŁAM w ostatnim czasie:
1. Alterra, Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych `Granat i aloes` - ja go bardzo lubie, fajnie oczyszcza, włosy po nim są miękkie i delikatne.  Czy kupię ponownie: TAK
2. L`Oreal, Elseve Re-Nutrition, Szampon pielęgnacyjny do włosów suchych - lubię za wydajność i zapach, ale niestety obciąża włosy.  Czy kupię ponownie: NIE
3. Isana Hair,Odżywka wygładzająca włosy - najlepsza odżywka jaką miałam kiedykolwiek! TO PRAWDA, ŻE JĄ WYCOFALI?!

1,3. Fa, dezodoranty w spray'u - Ogólnie lubię je za zapachy!  Czy kupię ponownie: TAK
2. Nivea, dezodorant w spray'u - według mnie nieco lepiej chroni niż te z FA. Czy kupię ponownie: TAK

1. Nivea Visage, Mleczko oczyszczające do cery suchej i wrażliwej - Moje ulubione mleczko do demakijażu. Dobrze zmywa, nie podrażnia, jest wydajne. Myślę, że doczeka się swojej recenzji na blogu. Czy kupię ponownie: TAK
2. Perfecta No Problem, Antybakteryjny krem matujący- Pisałam o nim tutaj. Czy kupię ponownie: TAK
3. Bic, Golarki damskie miss soleil - Bardzo fajne. Moja skóra jest dość podatna na podrażnienia, a te maszynki ani krzty krzywdy jej nie wyrządziły. W opakowaniu są 4 sztuki maszynek. Czy kupię ponownie: TAK
4. Physiogel, Krem hypoalergiczny do pielęgnacji twarzy i ciała - Rewelacyjny krem do twarzy! Bardzo dobrze nawilżał, nie pozostawiał tłustego filmu. Czy kupię ponownie: TAK
5. Pierre Rene, Skin Balance, Podkład kryjący - Jeden z moich ulubieńców podkładowych. Bardzo fajnie kryje na kilka godzin, szklana buteleczka z pompką ułatwia używanie podkładu, jest wydajny. Niestety najjaśniejszy kolor będzie za ciemny dla bladej cery. Czy kupię ponownie: TAK
1. Be Beauty chusteczki do demakijażu- Jeśli chodzi o oczy - kiepsko, jeśli chodzi o demakijaż twarzy jedno wielkie auć! Podrażniły moją twarz, okolice kości policzkowych piekły niemiłosiernie, po 3 próbach na twarzy zaczęłam ich używać do rąk.  Czy kupię ponownie: NIE
2.Nivea, Long Repair, Odżywka do włosów długich, łamliwych i rozdwajających sie - Po próbce mogę powiedzieć tylko tyle, że włosy fajnie się rozczesywały. Myślę, że zakupię w pełnowymiarowym opakowaniu.
3. Marion, Maseczka oczyszczająca peel-off z ekstraktem z ananasa i brzoskwini - Tak sobie lubię te maseczki peel - off, owszem fajnie oczyściła, ale nie na tyle fajnie by do niej wrócić. ;)  Czy kupię ponownie: NIE
4. Rival de Loop, Hydro, Delikatne chusteczki oczyszczające - Te chusteczki jak najbardziej przypadly mi do gustu! Bardzo fajnie zmywają makijaż zarówno z twarzy jak i oczu. Rewelacyjna alternatywa na wyjazd. Czy kupię ponownie: TAK
5. Ziaja, Maska kojąca z glinką różową - Użyłam ją pierwszy raz i jestem nią oczarowana! Wygładziła skórę, zmniejszyła podrażnienia i bardzo fajnie się zmywa.  Czy kupię ponownie: TAK
6. Ziaja,  Krem łagodzący na dzień redukujący podrażnienia, dla skóry wrażliwej - Próbka - Wszystko było dobrze, czułam ukojenie po nałożeniu jej na twarz, ale w pewnym momencie zaczęły mnie piec oczy i nie wiem czy to przez ten krem czy coś innego, chętnie spróbuję jeszcze raz próbkę i jeśli nie zaczną mnie piec oczy to pomyślę o zakupie pełnowymiarowego kremu. Czy kupię ponownie: NIE WIEM
7. Nivea, BB, 5 w 1 upiększający krem nawilżający - AWRRR. Pisałam o nim tutaj. Czy kupię ponownie: NIE

Komentarze

  1. Też intensywnie denkuję, ale słabiej mi to idzie niż tobie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kończe powoli odżywkę Issany. Tak to prawda, że ją wycofali :( jest fantastyczna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko :) Dla mnie dezodoranty z Fa są średnie, nie czuję się komfortową, a nie należę do osób bardzo potliwych.

    OdpowiedzUsuń
  4. spore denko :) niestety prawda, że wycofali tą wersję odżywki Isany...

    OdpowiedzUsuń
  5. maszynek z bica nie kupię już przenigdy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusteczki z bebeuty też nie są dla mnie, gdy je użyłam myślałam że moje oczy spłoną :OO

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie kusi żeby wypróbować szampony Alterry i ten podkład z Pierre rene :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość duże denko :)
    Widzę, że ja muszę szykować posta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi szampony Elseve bardzo odpowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spore denko :) TAK, Isana wycofana :(((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywkę z Isany faktycznie wycofali :<
    Chusteczki Rival de Loop mam, ale czekają na swoją kolejkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjj, postarałaś się z tym denkowaniem :D

    mnie ta odzywka w ISANY o dziwo nie zachwyciła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oj kochana, dość spore to denko :) ale tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  14. zaiłas mnie ilością :D piekne denko, oj piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię odżywki Elseve.Dla moich włosów są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ogromne denko! :) Interesuje mnie ten szampon z Alterry, muszę go zdobyć xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow . *.*
    Ale pustych opakowań . o.O
    hehe . ; )
    Obserwujemy , bo ja już . : *
    Pozdrawiam cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety Isanę wycofali ale mi pod koniec zeszłego roku udało się wygrać sztukę u Dezemki także jeszcze mam i oszczędnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spore to denko, ale bardzo ładnie zaprezentowane i opisane :) podoba mi się użycie kolorów przy TAK i NIE :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty