29 marca 2013

To nie była miłość od pierwszego wejrzenia...

Witam w ten jakże zimowy dzień! :)
Śniegu pełno i nie zapowiada się, aby niedługo miał przestać padać.
Czas ubrać choinkę i przyozdobić ją w kolorowe jajeczka!

Wracając do tematu !
Ni to sportowe, ni eleganckie.
W każdym bądź razie nie podobały mi się.
Do czasu kiedy ich nie ubrałam! 

 Deichmann, 119 zł.

Te zamówiłam troszkę w ciemno. 
Na zdjęciu wyglądały całkiem w porządku, więc chwyciłam póki mogłam.
Jeszcze ich nie nosiłam, ale i tak już je wielbię!
T.J. Maxx 24,99 $

18 komentarzy:

  1. Wyglądają dobrze, myślę, że będą bardzo wygodne:)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam chrapkę, aby sobie kupić takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne butki, w moim stylu :) Ach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dalej się nie umiem przekonać do takich butów ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. kompletnie nie mój styl ;) ale najwazniejsze, ze Ty jestes zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ostatnio podobne, ale w końcu zdecydowałam się na proste, klasyczne koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam je nie raz w sklepach, ale mnie jakoś nie urzekły. Ale może rzeczywiście zmienię zdanie, gdy je przymierzę ;) Trza się wybrać do sklepu i sprawdzić, jak się będę w takich czuć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają w środku koturnę? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się nie podobają :P Ale może gdybym je założyła, zmieniłabym zdanie?

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiłam podobne ale w CCC :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA jakoś zawsze byłam anty patrząc na takie buty, chociaż musze przyznać, że te pierwsze wyglądają prześlicznie do tego mega wygodnie :)
    Może się przełamię i sobie takie sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chodzę tylko w adidasach ;) cenię głównie wygodę i tylko tego szukam w butach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio zastanawiałam się nad tymi jasnymi. moze w koncu sie skusze...

    OdpowiedzUsuń