21 marca 2013

TAG - 7 faktów o mnie.

Ponad miesiąc temu zostałam oTAGowana przez in-makeup-world - za co dziękuję bardzo. Więc z lekkim poślizgiem odpowiem na niego z miłą chęcią. :)

Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:


podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

 1. Mam na imię Sylwia, mam 20 lat i studiuję na II roku bezpieczeństwo wewnętrzne.

2. Jestem straszną kociarą i psiarą!  Gdybym tylko mogła i miała warunki  to przygarnęłabym WSZYSTKIE bezdomne czworonogi. <3

3. Mam 3 zupełnie różne pasje: fotografia, kryminalistyka i kosmetykomania

4. Po 15 latach bycia jedynaczką spełniło się moje największe marzenie - mam najcudowniejszą siostrę na świecie. <3

5. Miewam czasami myśl żeby założyć kanał na yt i przemówić głosem, a nie pismem, ale szybko mi ten pomysł wypada z głowy! :D

6. Bardzo nie lubię błędów ortograficznych i językowych stosowanych na co dzień(już pominę te rzadziej używane)! Gotuje się we mnie gdy czytam 'wogule', 'muj', 'napewno', 'wziąść', 'skond' itd...

7. Mam baaardzo wybujałą fantazję dlatego np. w domu schodząc w nocy na dół zapalam wszędzie światło, a w klatce wbiegam najszybciej jak się da na parter! :D 



A ja chętnie dowiem się co nie co o dziewczynach z blogów:

24 komentarze:

  1. podpisuje się pod punktem 6:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :)

    załóż kanał na yt :) super by było ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nienawidzę tych wszystkich błędów językowych - prawie za każdym razem poprawiam takie osoby - taka moja mania ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na kanał na yt ;) Miło byłoby Cię uslyszeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pkt. 6 i 7 - mam tak samo ;)

    Dziękuję za oTAGowanie :* Muszę pomyśleć nad odpowiedziami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Punkty 2, 5 i 7 pasują do mnie idealnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. "7. Mam baaardzo wybujałą fantazję dlatego np. w domu schodząc w nocy na dół zapalam wszędzie światło, a w klatce wbiegam najszybciej jak się da na parter! :D " mam tak samo! :D i też jestem kociarą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. również jestem psiarą i kociarą:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. z wyobraźnią to i ja tak mam ^^ Nawet nogi pod kołdrę muszę chować, bo mam wrażenie, że zaraz mnie coś złapie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za nominację, ja już odpowiadałam na ten TAG. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nienawidzę błędów językowych, albo braku znaków interpunkcyjnych :D O wiele przyjemniej czyta się teksty z dbałością o język.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, jak ja mam iść wieczorem do kuchni to zapalam wszystkie możliwe światła w całym mieszkaniu :P a jak mam już totalne schizy że ktoś chce się do mnie włamać to śpię przy zapalonym świetle ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ostatnim punktem to i ja się zgadzam. A takie błędy to też strasznie działają mi na nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 2, 6 i 7 - cała ja :D
    kanał na yt zakładaj jak najbardziej! bardzo chętnie bym Cię posłuchała :)
    bardzo dziękuję za otagowanie :* postaram się jak najszybciej zamieścić ten tag u siebie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam bujną wyobraźnię, czasami aż za bardzo! Dziękuję za nominacje;*

    OdpowiedzUsuń
  16. http://sayonaramoose.blogspot.com/2013/03/wyniki.html tu są ogłoszone wyniki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://sayonaramoose.blogspot.com/2013/03/wyniki.html wyniki są ogłoszone tutaj:)
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, "wogule" to mój ulubieniec. Gdzieś na forum kiedyś ktoś stwierdził, że to chyba musi być jakieś zwierzę i to było trafne podsumowanie takiego błędu.

    OdpowiedzUsuń
  19. 2,6 i 7 -zgadzam się z tymi punktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe a takim razie będę wiedziała gdzie szukać :P

    OdpowiedzUsuń
  21. co do punktu 7- ja śpię zawsze przy zapalonym świetle w przedpokoju w nocy (światło z dworu to za mało) w razie, jakby zachciało mi się do kibelka

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za otagowanie :) Kiedyś już odpowiadałam na podobny tag :))

    OdpowiedzUsuń