Spóźniony - Miesiąc w 10 punktach.


Ja nie wiem kiedy ten marzec tak zleciał, wczoraj zorientowałam się, że nie robiłam podsumowania miesiąca w 10 punktów, zatem pędzę szybko streścić luty!
tutaj listopad
tutaj grudzień
tutaj styczeń.


1. Najważniejszy wpis.
Dla mnie najwazniejszym wpisem był wpis piątkowy wieczór, który również cieszył sie sporą oglądalnością. Dlaczego właśnie ten? Bo był to najfajniejszy lutowy dzień z którym miło się było z Wami podzielić! Za jakiś czas jak wrócę do tej notatki i przejrzę dodane zdjęcia to na pewno super wspomnienia wrócą. ;)
2. Przeczytane książki 
Była to książka potrzebna mi na zajęcia ' Oględziny zwłok i miejsca ich znalezienia.' No cóż, ja ją pochłonęłam. :)

3. Obejrzane filmy
1. Sęp.
Mój ulubiony polski film, ba! mój ulubiony film spośród wszystkich. Nie oderwałam ani na moment oka od ekranu. Jestem pełna podziwu dla scenarzysty. Film, który polecam osobom, lubiącym podobną tematykę.

2. Wolna chata.
Nam komedia się spodobała. ;)



3. Zgon na pogrzebie
Półtorej godziny bardzo dobrej komedii.
4. Niewierni.
Uch, nawet nie wiecie jak się cieszyłam, że nie poszliśmy na to do kina. Komedia według mnie nudna, w sumie uratowało ją kilka fajnych scen(które zawarte są w trailerze) i język francuski.
Pisałam o tym filmie tutaj.









5. Prezent ślubny.
Oglądnęłam go dwukrotnie i to w przeciągu tygodnia! Haha. Tak podbił moje serce, że postanowiłam, że pokażę go chłopakowi i razem w któryś chłodny wieczór obejrzeliśmy. Ogólnie to byłam zauroczona główną bohaterką! :)
Pisałam o nim tutaj.










4. Powód do dumy.
Brak (?)

 
5. Najlepszy zakup.
Myślę i myślę i chyba nic nie wymyślę, gdyż w lutym nie kupiłam sobie chyba nic godnego uwagi! :o

6. Podróże.
Na uczelnię i do domu!

7. Ulubione jedzenie/przekąska.  
Odkryta dzięki TŻtowi pyszna maca tradycyjna, 
która na wieczory jest idealna! 






8. Najczęściej słuchana piosenka
.
Dużo słuchałam radia rmf fm, jakoś jednej piosenki nie potrafię wybrać. :)


9. Ulubione produkty kosmetyczne.
Mój ulubieniec od dłuuugich tygodni to krem Perfecty matujący o którym pisałam recenzję tutaj.
I serce moje podbiło karmelowe masełko do ust!

10. Najlepsze momenty lutego.
14.02<3 z wiadomych przyczyn. TAK LUBIĘ TEN DZIEŃ.
23.02 kabaretowy wieczór o którym pisałam tutaj.





Jeśli oglądałyście któryś z powyższych filmów to dajcie znać czy Wam się podobał! :)


Zachęcam Was do tego typu podsumowań każdego Waszego miesiąca. :)
(pomysłodawczyni - Lusterko Em

Komentarze

  1. Też uwielbiam to masełko z Nivea :))

    OdpowiedzUsuń
  2. SĘP również podbił moje serce, genialny film !

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego filmu nie oglądałam, ale na pewno w najbliższym czasie oglądnę film "SĘP".
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych filmów nie oglądałam, ale już wiem co obejrzę w jakiś wieczór :)
    Maca jest przepyszna, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. film oglądałam i wolna chata - rewelacyjny film, można się pośmiać:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty