Przegląd tuszy do rzęs?

Cześć.
Dziś krótkie ogłoszenie blogeryjne.
Chciałabym Was poprosić o zagłosowanie w sondzie na moim blogu. 
Sonda znajduje się w panelu bocznym po prawej stronie.
Zastanawiam się czy zrobić przegląd tuszy do rzęs ( których mam teraz aktualnie otwartych dość sporo!) czy z racji tego, że tusze są dość często recenzowane na różnych blogach to będzie to zbędny post?
Pytam dlatego bo przygotowanie takiego posta + zdjęcia i "demonstracja ich na oczach" zajęłoby mi troszkę czasu, a później okazałoby się, że taki post nikogo nie zainteresował. :)

                                                                   http://koktajl.fakt.pl                                                           

Komentarze

  1. Z ogromną chęcią. Wciąż poszukuję tuszu idealnego, może u Ciebie znajdę perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a no chcę :) W końcu może bubla nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  3. innej opcji nie było - zagłosowałam na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie fajny by był taki przegląd :) Powinnaś pisać co chcesz zawsze znajdzie się ktoś kto z chęcią to przeczyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem za:) Fajnie jakbyś je porównała:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem jak najbardziej za takim przeglądem, szczególnie jezeli masz zamiar pokazać jakie efekty poszczególne tusze zostawiają na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat byłabym bardzo chętna :) Już zagłosowałam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie każdy ma troszkę inne rzęsy i pokazanie efektu przed i po było by fajne + oczywiście jakieś Twoje odczucia względem tego tuszu, ale że masz ich trochę otwartych to może jakoś rozłożyć to sobie w czasie byś musiała np. zrobić serie z tuszami... Czyli Tuszowe Wtorki lub jakiś inny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za zrobieniem recenzji :) Wszystko w jednym miejscu jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie jak najbardziej interesuje taki post:)
    chętnie zobacze taki test:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrob,zrob, bardzo chetnie go poczytam i obejrze post podpartym zdjeciami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie, że tak... czekam i oddaję głosik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki post będzie bardzo pomocny dla osób, które szukają swojego ideału :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam. Oczywiście, że chciałabym zobaczyć efekt na rzęsach i krótki ich opis. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty