Nowinki zakupowe.

Szybki wpis, zakupy małe, ale 3 z 4 rzeczy dla mnie to nowości.
Znam i uwielbiam jedynie wibowski eyeliner.

Krem ziaja kupiłam słuchając pochwał od jednej z videoblogerek, które śledzę! 
Jak na razie polubiłam go za konstytencję i zapach! 
Dłuższą recenzję napiszę po skończeniu go.
A Wy go lubicie? 
Puder babydream z przeznaczeniem jako suchy szampon!
Dziś przetestowałam i jestem mega zadowolona! :D
Odżywkę, którą stosuję na zmianę z odżywką marizy. (JOKO)
Na paznokciach daje delikatną biel (coś w deseń odżywek eveline)
Nadal mam ogromny problem ze skórkami... :(
I mój ulubieniec:

Komentarze

  1. też słyszałam te zachwyty nad tą Ziają, lubię ich kremy do twarzy ale ten u mnie w drogeriach i aptekach jest niewidoczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie ten puder dopaść, skoro mówisz, że się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czekam na recenzję kremu bo właśnie czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie daj znać jak sprawuje się ten krem Ziaji. Puder Babydream jako suchy szampon też mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprócz eyelinera nie miałam żadnej z tych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam tego kremu ale slusze o nim same pozytywne komentarze:))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym zobaczyła efekty tego pudru jako szamponu :)
    I ciekawa też jestem kremu, poczytam i może też go kupię bo ostatnio mam problemy z sucha skórą :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszukuję jakiegoś fajnego eyeliner, bo chcę się nauczyć w końcu robić kreski :)Polecasz swojego ulubienca dla początkujących??

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też, myśląc co by mogła kupić za te 72zł :D Dobrze, że mówisz, muszę skoczyć do Rossmanna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremik mam i bardzo sobie chwale :)
    Widziałam dzisiaj ten puder ale się nie skusiłam boje się że mi podrażni skalp :/

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety, jeszcze nie dla mnie 25+:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisały dziewczyny na różnych blogach że na dłuższą metę powoduje wysuszenie/podrażnienie skalpu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Eyeliner Wibo znam i jest całkiem sympatyczny. Zaczynałam od niego swoją przygodę z malowaniem kresek, teraz zdecydowanie wolę eyelinery w żelu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie probowalam, ale moze sie skusze na ten eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten eyeliner:) Bardzo fajnie się spisuje. A co do rozdania, to już dawnooo po wynikach;)

    OdpowiedzUsuń
  16. od dłuższego czasu rozglądam się za eyelinerem. chyba spróbuję właśnie z tym wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe jak krem wypadnie. Bo szukam o podobnym działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja babydreama używam czasami jako pudru do twarzy, naprawdę sprawdza się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę sie przyjrzec blizej kremowi z zaji

    OdpowiedzUsuń
  20. też stosuję ten puder jako suchy szampon i bardzo sobie chwalę, może nie daje ładnego zapachu ale działa i jest tani jak barszcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako puder nie- mam pudełko pudru matującego z Jadwigi, który mi starczy chyba do końca życia ;)

      Usuń
  21. Witam , kurcze może wyjdę na buraka, ale czy mogłabyś króciutko napisać o co chodzi z tym suchym szamponem? Bo przyznam się nie słyszałam o tym. Ale właśnie dlatego kocham odwiedzać Was dziewczyny, zawsze się czegoś nowego dowiem i nie będę takim jaskiniowcem:)
    A jeśli chodzi o puder to używałam ale zgodnie z przeznaczeniem :) u Synka :)

    Pozdrawiam Malinową koleżankę i dołączam się do obserwatorów bo już widzę że warto:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty