8 marca 2013

kremowy podkład z witaminą E, Mariza.

 Mamy dni kiedy Nasza cera potrzebuje mocnego krycia, ale są też dni takie kiedy wystarczy twarz delikatnie ożywić i katowanie jej wtedy ciężkimi podkładami jest zdecydowanie bez sensu. Co wtedy?
Taa-daam!
Przedstawiam Wam kremowy podkład z witaminą e.
Kremowy podkład z witaminą E wygładza i ujednolica kolor skóry, nadając jej ciepły i świeży wygląd. Witamina E skutecznie nawilża skórę, dzięki czemu pomaga zachować jej młody wygląd na dlużej. Podkład zapewnia podstawową przed promieniowaniem UVA i UVB.

Przede wszystkim coś co muszę napisać to to, że bardzo się wahałam nad zamówieniem tego podkładu, gdyż nigdy nie zamawiałam jeszcze podkładu, którego kolorystycznie nie znam. Ale patrząc co producent obiecuje to stwierdziłam, że może to być dobry podkład na luźne dni.
Na początek jak prezentuje się na twarzy:
 góra - bez podkładu, dół - z samym podkładem.

Konsystencja : jest dość rzadka, ale nie leista. Ja go nakładam palcami i rozciera się bardzo dobrze, nie zastyga ani się nie roluje.
Trwałość: Sam bez przypudrowania trzyma się ok 3-4h, więc nie jest źle, natomiast, gdy delikatnie "przypudrujemy nosek" podkład utrzymuje się do 6h. Zmywa się go bez problemu.

Kolor: Gama kolorystyczna jest naprawdę spora, i jestem niemalże pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja wybrałam kolor naturalny i spasował mi idealnie. Podkład na buzi ani nie ciemnieje, ani nie wpada w pomarańcz/róż.
 Opakowanie: Klasyczna, prosta, biało-czarna tubka odkręcana, estetycznie wykonana z przyjemną dla oka szatą graficzną. Z tyłu znajdziemy opis i skład podkładu! Napisy nie ścierają się.

Skład: Już parokrotnie pisałam, że ja zbytnio uwagi na skład nie zwracam, ale wiem, że dużo osób nie toleruje parafiny, a ten podkład zawiera ją i to na drugim miejscu.
Zapach: Jak dla mnie jest dośc neutralny, ani nie pachnie, ani nie śmierdzi.

Nawilżenie: TAK! Naprawdę fajnie nawilża buzię.
Podkład rzeczywiście nadaje skórze świeży wygląd i naturalny koloryt, ale z tuszowaniem niedoskonałości nieszczególnie sobie radzi. Delikatnie kryje, dzięki wtapianiu się w cerę nie daje efektu maski. Jak dla mnie jest to podkład idealny na luźne dni (dom-sklep-ogród) albo na lato! Nie zapchał, nie uczulił, nie podrażnił.

Tutaj (klik) znajdziecie aktualny katalog, który obowiązuje od 4 marca. 

PRODUKT NIE JEST TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH. 

Pojemność: 30 ml.
Cena: ok 8 zł.
Dostępność:  Strona Marizy; zamówienie kosmetyków u konsultantów tejże marki.


Dziękuję bardzo Panu Szymonowi za możliwość przetestowania tego kosmetyku.
Serdecznie zapraszam na fanpage klubu Mariza. (klik)


10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy, a zarazem świetnie wygląda ;) no i cena bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyzwoita cena jak za tak świetny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba wole bardziej kryjące podkłady..a ten sprawia wrażenie kremu tonującego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie pewnie by zapchał przez tą parafinę :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak za taką cenę ti bardzo tani:D
    kurde szkoda bo mi zależy żeby podkład tuszował niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Malinową Koleżankę
    coraz więciej słychać o tych kosmetykach. U mnie w pobliżu nie ma jeszcze kolsuntantki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, parafina na drugim miejscu! Dziewczyny nie stosujmy kosmetyków z jej udziałem na twarz, ponieważ substancja ta prowadzi do powstawania zaskórników i zmian trądzikowych. Nie pozwala skórze prawidłowo funkcjonować, powoduje kumulację toksycznych produktów przemiany materii prowadząc do jej przedwczesnego star­ze­nia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za taka cenę można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękujemy za szczerą opinię o naszym produkcie. Przyjemnie się czyta tego bloga, z pewnością jeszcze tutaj wrócimy :) Zapraszamy do współpracy i zakupów: http://sklep.mariza-kosmetyki.com.pl

    OdpowiedzUsuń