15 marca 2013

Kto lubi biel?

Ostrzegali wczoraj, że będzie źle, ale nie sądziłam, że aż tak! :o
Zajęcia zostały odwołane, trasa, którą pokonuje się w 15 minut przeciętnie dziś zajmowała 2 godziny. Ogólnie połowa miasta jest zamknięta, objazdy, ruch wahadłowy o i takie tam!
Nie ukrywam, że dzisiejszy wolne piątek zdał mi się bardzo jako dzień wolny (na uczelni miałabym zajęcia 10-18) gdyż nauki mam masę...
Ale żeby i Wam w domach zbyt ciepło nie było wrzucam małą porcję dzisiejszych zdjęć. :)
Dajcie znać jak dzisiejszy dzień wygląda w Waszych miastach! :)
 Nie zapomnijcie o tych głodnych malotach! :)
Niektórych pogoda nie rusza. :)

15 komentarzy:

  1. u mnie też zimowo, ale nie aż tak bardzo jak u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż niewierze ;O u mnie nie było prawie do 18 ani grama śniegu a od kilku minut jest istna śnieżyca :/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie słoneczko :D
    Ale mąż dzwonił rano i narzekał na śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do południa w "moim" mieście było ok, zero śniegu. Gorzej było później-zawierucha, ale nie aż taka jak u Ciebie, żeby cokolwiek zostało odwołane :P Życzę przetrwania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie biało, ale nie aż w takim stopniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nas też zawiało:)
    A jeśli chodzi o tusz, to jest bardzo wodnisty i schnie na rzęsach z 15 minut.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kocur :)
    u mnie praktycznie nic śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nie ma tyle śniegu..:<

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za dużo to nie zdrowo, ja chce wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nienaiwdze już tej bieli - chce zieleń :(

    OdpowiedzUsuń
  11. w TYM przypadku zdecydowanie wolę zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia choć niekończąca się zima staje się już dobijająca:) Kiciuś bardzo sympatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jakiego masz uroczego kota!:D

    OdpowiedzUsuń