28 marca 2013

Czasami niepamięć jest niespodzianką!

Zazwyczaj niepamięć jest przez Nas przeklinana.
W moim przypadku również.
Ale nie tym razem.
Niepamięć okazała się niemałą niespodzianką!
W mieszkaniu czekała na mnie paczuszka, więc myślałam, że w ekspresowym tempie doszła do mnie nagroda z bloga katariny, którą na pewno sie pochwalę jak tylko dojdzie do mnie.
Ale nie.
Wyciągam jeden kosmetyk, drugi, trzeci wszystkie marki MARION.
I za nic w świecie nie pamiętam kiedy ja wymieniłam korespondencję z ww. firmą.
Ucieszyłam się niemiłosiernie - nie ukrywam! Bo kosmetyki tej marki zawsze mnie interesowały!
Ale nie mogłam sobie przypomnieć skąd oni mają mój adres! Na stronie się nie rejestrowałam (bo nie ma takiej możliwości), a nigdzie indziej swojego adresu nie pisałam.
Przeszukałam dokładnie swoją pocztę dwa razy i znalazłam! W grudniu wymieniłam się wiadomościami z jedną z przedstawicielek firmy marion.
Jakie wspaniałości dostałam?
1.  Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy. (Pachnie obłędnie!) Klik.
2.  Płyn micelarny do oczyszczania oraz demakijażu twarzy i oczu. Klik.
3.  Eliksir prostujący włosy. Klik
4.  Maska na twarz nawilżająco-odżywcza. Klik
5.  Parafinowa kuracja do stóp. Klik


Znacie produkty MARION?
Lubicie?

17 komentarzy:

  1. Piekności same :) miłych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam,ale niektóre. Także czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ich gorące kuracje do włosów oraz ampułki nawilżające też do kłaczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh czasami tak jest! Super przesyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie zapomniane paczuszki cieszą najbardziej :) ja właśnie niedawno też taką odebrałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania, czekam na recenzję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kilka produktów tej firmy i byłam zadowolona :)
    przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do nich napisałam WIEEEEKI temu...dostałam odp, że oni sobie wybierają blogerki do testów i mam im dać znać jak dojdą do mnie ich kosmetyki. Ale nadal nic nie otrzymałam...i pewnie nie otrzymam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, takie paczuszki niespodzianki najbardziej cieszą ;)
    Miłego testowania .

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłych testów życzę, bo produkty tej marki są świetne ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. ja współpracę teoretycznie nawiązałam już ponad pół roku temu a przesyłki dalej nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę.... chyba też do nich napiszę.... bo na każdym kroku na blogach spotykach podobne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna taka niespodzianka :) ciekawa jestem ich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń