18 marca 2013

4 nowości w kosmetyczce.

Cześć i czołem! 
Dziś przychodzę do Was z współpracą, którą nawiązałam już dość dawno, lecz kosmetyki z mieszkania odebrałam nieco później.
Jest to współpraca z firmą kosmetyczną Quiz Cosmetics
Do testów otrzymałam 4 produkty.
2 lakiery, które są znane chyba każdej dziewczynie. Duża gama kolorów, niska cena. Ja przyznam się bez bicia, że jeszcze z tymi lakierami nie miałam do czynienia. :) Otrzymałam nr 23(fiolet, który podbił moje serce) i 50 (bordo) [ Na stronie internetowej tutaj, ale z numerkami coś mi nie pasuje...]
Błyszczyk luxurious gloss w różowym odcieniu, nr 33. [ nie znalazłam go na stronie QC]
Cień do powiek, nr 58, jest to odcień brązu, więc na pewno będe go używać, gdyż z piwnymi oczami fajnie wygląda . [ Na stronie tutaj, ale również mój numerek 58, który widzicie na zdjęciu poniżej raczej nie odpowiada temu na stronie internetowej.]

Recenzję którego kosmetyku chciałybyście najpierw przeczytać? :)

Bardzo dziękuję Pani Małgosi za szybką odpowiedź i jeszcze szybszą wysyłkę.

15 komentarzy:

  1. Ja to ciekawa jestem tego cienia, jak na powiece wygląda :) Bo tak na palcach to bardzo interesująco :) Błyszczyk ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem błyszczyku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdanie kosmetyczne u mnie :) Serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/02/rozdanie-kosmetyczne-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jeszcze nie miałam tych lakierów do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem ciekawa lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. błyszczyk daj na pierwszy rzut :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem ciekawa błyszczyka powiem Ci szczerze:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z lakiery Safari dawno miałam do czynienia ;) U mnie w mieście rodzinnym łatwo je dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń