Wystawa psów, Hala Podpromie, 2013.

Witam Was w niedzielne południe!
Jak Wam mija weekend? Pracujecie? Uczycie się? Odpoczywacie?
Ja po tygodniu pełnym nauki zrobiłam sobie fajrantową sobotę, między innymi do południa byłam na wystawie psów (na zdjęcia zapraszam niżej!). Ale przede wszystkim nie widziałam książek, notatek, zeszytu na oczy  - ACH!
Za to dzisiejszy dzień już nie będzie tak miły jak wczorajszy. Jutro mam egzamin z prawa karnego i prawa wykroczeń oraz z etyki - dlatego proszę Was baaardzo mocno o trzymanie kciuków. :)

 Dog niemiecki - moje marzenie. <3

*zdjęcia można powiększać.

Komentarze

  1. ale śliczne psiaki :) a kciuki oczywiście trzymac będę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieseczki słodkie- zwlaszcza chihuahua - ale ja mam na ich punkcie nie małego bzika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre to prawdziwe damy :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomagałam kiedyś przy wystawie psów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, dog niemiecki to również moje marzenie :)) Są przepiękne! Chętnie wybrałabym się na taką wystawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie kochana...kocham psiaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. sama przyjemność iść na taką wystawę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty