2 lutego 2013

TOŁPA, serum liftingujące biust.

Przychodzę do Was z kolejną recenzją tym razem ciekawego dermokosmetyku, a mianowicie serum liftingującym biust od tołpy.


Co mówi producent:
Serum liftinguje i ujędrnia skórę biustu. Przywraca właściwe napięcie, spoistość i plastyczność, uodparnia na wiotczenie i powstawanie rozstępów. Nawilża, wygładza i zapewnia uczucie komfortu. Przygotowuje na zmiany zachodzące w czasie ciąży oraz pomaga odzyskać dobrą kondycję biustu po okresie karmienia piersią lub w czasie wahań wagi ciała.


Sposób użycia:
Nanieś serum na skórę biustu i dekoltu omijając brodawki. Wmasuj okrężnymi ruchami ku górze, aż do wchłonięcia. Stosuj codziennie rano i wieczorem od 4 miesiąca ciąży oraz po porodzie w zależności od potrzeb.


Konsystencja: Jest rzadka, ale nie leista. Bardzo fajnie się rozprowadza, nie roluje się podczas wmasowywania go w skórę biustu. Serum delikatnie mrowi skórę, ale według mnie to dość przyjemne uczucie po gorącej kąpieli np! :) Wchłania się dość powoli. Nie pozostawia tłustego filmu ani się nie lepi.



Działanie: Nie nastawiałam się na fajerwerki, bo co serum może zrobić z biustem?? A jednak może, ku mojemu zdziwieniu. Może na przykład zmniejszyć rozstępy, hip hip hura! Oraz delikatnie napiąć skórę biustu, hip hip hura! Dodatkowo nawilżał biust perfekcyjnie. Nie uczulił ani nie podrażnił. Czyli producent nie obiecywał na marne!

Zapach: Na początku jakoś nie trafił w moje gusta, zapach był taki nijaki, ale z każdym dniem coraz bardziej go lubiłam. Na skórze utrzymuje się przez dłuższy czas.

Wydajność: Bardzo dobra. Na początku przez ponad tydzień stosowałam codziennie po dwa razy, później już zazwyczaj tylko raz dziennie, a mam jeszcze ok. pół opakowania.


Opakowanie: Plastikowa tuba, którą otwiera się z łatwością. Przezroczysta - dzięki czemu nie zaskoczy Nas brak kosmetyku. Szata graficzna przyjemna dla oka. Z tyłu kilka informacji nt kosmetyku, sposób użycia oraz skład.

Pojemność: 150 ml
Dostępność: Prawdę mówiąc przypuszczam, że wszędzie tam, gdzie dostępne są kosmetyki tołpy oraz sklepy internetowe.
Cena: ok. 47,50 zł.
Czy zakupię ponownie? TAK


Podsumowując bardzo się cieszę, że miałam możliwość przetestowania wyżej omawianego kosmetyku, gdyż bardzo go polubiłam, a na pewno nie zwróciłabym na niego wcześniej uwagi!


Lubicie, używacie kosmetyki tołpy?

Serum otrzymałam w ramach Testowania z Maliną, za co bardzo dziękuję. :)


8 komentarzy:

  1. Ja tam jestem ciekawa czy POWIĘKSZA biust? Bo ujędrniać ani podnosić to u mnie nie ma czego :D
    Mam na razie serum z Eveline, działa dobrze, ale straszliwe zatyka i wyskakują mi po nim krostki :/ Więc szukam jakiegoś dobrego zastępstwa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go sprawdzić, czas najwyższy intensywnie zająć się swoim biustem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś jestem do tej pory sceptycznie nastawiona do tego typu produktów. Ale wierzę Ci na słowo :) Bo przecież zdjęć przed i po nie wstawisz :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków tołpy, a nie raz czytałam o tej firmie dobre opinie :) chyba muszę się za czymś rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, też mam rozstępy na cyckach i przydałoby mi się to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakby powiększał cycki to bym brała :D

    OdpowiedzUsuń