' Prezent ślubny.'

 Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale do recenzji nie mam głowy i przede wszystkim światła by porobić zdjęcia... Dlatego znów dzisiaj o filmie, tym razem już takim, który mogę polecić! :)

Oglądałam go dzisiaj dla umilenia wieczoru, i na szczęście się udało.
Trailer znalazłam jedynie w języku obcym.

Tim postanawia porzucić rozrywkowe, luzackie życie kawalera i ożenić się ze swoją ukochaną, Saskią. Dziewczyna pochodzi z tak zwanej dobrej rodziny, więc ceremonia ślubna musi spełnić nieco wygórowane oczekiwania jej najbliższych. Konie przebrane za jednorożce oraz roje motyli wypuszczane przez druhny to tylko niektóre z pomysłów matki panny młodej. Brat Tima, Raif, będzie jego świadkiem i jednocześnie operatorem – zamierza bowiem nakręcić odjazdowe video ze ślubu. Podczas przygotowań Raif spędza sporo czasu z narzeczoną brata – i stwierdza, że dziewczyna jest wciąż tą samą szaloną Saskią, którą pamięta ze szkoły.
info: filmweb.pl

Komedia, nie do końca romantyczna z 2012 roku, niby w miarę świeżak, ale prawdę mówiąc dopiero dziś został przeze mnie odkryty na stronie na której oglądam filmy. :)
Mnie film podobał się bardzo, a uroda głównej bohaterki mnie po prostu zauroczyła na maksa! :D
Oceniam 10/10, myślę, że kiedyś wrócę do niej - może z TŻem?
Tak, jestem z tych co lubią po dłuższym czasie oglądnąć jakiś film ponownie. :)

Czekam na Wasze spostrzeżenia co do tej komedii. :)

Komentarze

  1. zapisuję do listy "filmów do obejrzenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie obejrzałam ale z chęcią bym obejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam niedawno go z moim TŻ-em, i całkiem fajna :-)
    mi z kolei uroda aktorki o dziwo nie przypadła do gustu, jakaś taka tandetna :D dopiero na ślubie mi się w miarę spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. i podziel się informacją na jakiej stronie oglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę o tym filmie, ale już sobie zapisałam i w weekend obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Założyłam bloga, ale mam pewien problem.
    Chodzi o to, że u Ciebie w prawym górnym rogu
    nie wyświetla Ci się "g+" i chciałam dowiedzieć się jak to usunąć?

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam. g+ wyświetla mi się w lewym górnym rogu i nie jestem pewna czy da się to usunąć. :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Lubię tą aktorkę, ostatnio coraz częściej się pojawia:) W "Poznasz przystojnego bruneta" mi się bardzo podobała:D Ale filmu nie oglądałam, nawet nie słyszałam o nim wcześniej:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja bardzo rzadko oglądam jakieś filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Parę serduszek pomógł mi wycinać mąż, a marudził przy tym :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty