'Niewierni'.

Cześć i czołem!
Na początku pragnę Wam bardzo, bardzo podziękować za wszystkie głosy, które oddałyście w konkursie. (tutaj post)
Głosować można jeszcze przez kilka najbliższych dni, więc za każde 5 głosików w tym konkursie będę szalenie wdzięczna! :)

Dawno nie pisałam o filmach, a troszkę w ostatnim czasie oglądnęliśmy - my, bo ja sama jakoś filmów za bardzo nie lubię oglądać. :)

Dziś padło na film "Niewierni". 
Gdy zobaczyłam kiedyś w kinie zwiastun tego filmu stwierdziłam, że na bank zobaczę go przy najbliższej okazji na dużym ekranie. Francuski język to coś co uwielbiam!

Komedia o miłości i zdradzie, na którą składa się szereg niecodziennych i wyjątkowo zabawnych przygód miłosnych największych gwiazd francuskiego kina. Obok Jeana Dujardina damsko-męskie sekrety i kłamstewka ujawniają m.in. Gilles Lelouche i zjawiskowa Sandrine Kiberlain.
info: film.onet.pl


No cóż. Dziś się cieszę, że jednak czasu Nam na kino wtedy brakło! Film jak dla mnie przeciętny. Na pewno go nie polecam osobom, które nie mają dystansu do życia, a przede wszystkim dystansu do tematu zdrady,o! ;) Oceniając go w skali na 10 daję mu 5 (1 punkcik za mój ukochany język!). Film bez szczególnych fajerwerek, prawdę mówiąc większa część zabawnych scen została zawarta w trailerze.
Czy polecam? Sama nie wiem. W bardzo nudny wieczór można obejrzeć. ;)

a Wy widziałyście ten film?
jak wrażenia? 

Komentarze

  1. oo dobrze wiedzieć zawsze to jakiś punkt zaczepienia :)

    Kicio dostał kolejne 5 głosów ode mnie :)

    A już myślałam, że będę miała film na dzisiejszy wieczór, ale strasznie nie lubię francuskich filmów i tego języka, nie obrażając oczywiście Twojego gustu, ja jestem z tych, które kochają hiszpański ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie wszystkie zabawne sceny są w zwiastunie ; ) Cieszę się, że nie poszłam do kina na ten film...jest dziwny.. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam i tez nie polecam, przez połowę filmu nie wiadomo o co wgl chodzi. W końcu okazuje się, że to zlepek scen. Ogólnie jakbym miała iść do kina to żałowałabym wydanych pieniędzy...

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzieś widziałam zwiastun i miałam w planach go obejrzeć, ale po Twoim wpisie jednak zrezygnuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie widziałam tego filmu i pewnie nie będzie on dla mnie ;) Ostatnio byłam na Hobbicie i przepadłam ♥ Już nie mogę doczekać się kolejnej części :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gra w nim jedna z moich ulubionych młodych aktorek wiec mi się podobał:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty