Karmelowe wieczory przy książce.

Dziękuję Wam za opinie na temat LG, jednak chyba zdecyduję się na L7! Ale jeśli ktoś jeszcze ma ochotę doradzić to zapraszam tutaj (klik).

Uległabym już dawno, ale co rusz miałam inne wydatki a w szufladce pełno innych pomadek, balsamików do pielęgnacji ust. I tak odkładałam z dnia na dzień zakup ozłoconego masełka nivea! Wczoraj poszłam z chłopakiem do Rossmanna i zostałam rozpieszczona wymarzonym karmelowym zapachem. Ach!
Przy Nim trzeba uważać wymawiając swoje zachcianki, bo zaraz lądują w koszyku! :o
Masełko faktycznie zapach ma obłędny!!
Masełko masełkiem, ale zbliża się zasłużone kilka dni wolnych na uczelni. W końcu nadrobię zaległości na blogach i wizażu, ale mój D. pomyślał znów o mnie! <3
Ależ będę czytać, oglądać i wzdychać!
 Huhu, wręczając mi powyższą książkę D. 
nie wiedział, że w środku znajdzie się małe co nie co z aktów! :D


Pozdrawiam ciepło! :)

Komentarze

  1. Ja mam w kolejce po karmelowym malinowe do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetnego chłopaka, pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  3. jej masełko musi być obłędne, przy następnej wizycie w rossmanie rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj na popraw nastroju kupiłam sobie to masełko do ust. Faktycznie, zapach genialny :) Choć moim zdaniem pachnie ciasteczkami a nie karmelem :)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatna książka :) O tym masełku już tyle się naczytałam, ale jeszcze (jakimś cudem) nie wpadło w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez niedawno kupiłam masełko z Nivea, wybrałam malinowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś zatagowana ;] Zapraszam do zabawy http://in-makeup-world.blogspot.com/2013/02/tag-7-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki masz nick na wizażu? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To masełko faktycznie pachnie obłędnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszędzie kusicie tym masełkiem... myślę, że ze względu na zapach w końcu i ja się skuszę, choć nie przepadam za smarowidłami które nakłada się palcem, wolę sztyfty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupiłam to masełko i naprawdę jest obłędne :) aż chce się z ust zlizywać hehe ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty