Jak ukręcić loczek?

Cześć Wam!
Jak mija weekend? Jakie plany na sobotni wieczór?
Ja na dzień dzisiejszy czekam od 14 lutego ♥ Odkąd pamiętam kabarety uwielbiam, a zaczęło się od ani mru mru, których tofika pochłaniałam długimi chwilami. Później tylko już co raz więcej wspaniałości na scenie odkrywałam, ale jak dotąd tylko na ekranie. Tak więc mój chłopak postarał się zrealizować nasze dwa małe marzenia i kupił bilety na jeden z naszych ulubionych kabaretów :  Łowcy.B, którzy popisy będą robić wraz z kabaretem Smile
Czekam na wieczór, a czas zwleka i zwleka! :D
Wrócę tutaj przed północą ze zdjęciami - mam nadzieję! 

                                                    A tymczasem zapraszam na mały instruktaż kręcenia włosów! :)

Komentarze

  1. No mam nadzieje że wrócisz z fotkami, może być jutro rano ostatecznie :)

    Widziałam ten filmik na demotach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię kabarety i chyba też od Toffika :D
    wczoraj płakałam przez ''loczka'' cały dzień,
    dziś moim hitem jest kozia wersja piosenki Taylor..
    http://kolorowoipachnaco.blogspot.com/2013/02/niekosmetycznie-taylor-swift-i-knew-you.html

    jak nie widziałaś to polecam :D właśnie kombinuję i ustawię sobie jako dzwonek na telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam filmik, uśmiałam się;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę tę dziewczynę to się śmieję. Genialna jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle się uśmiałam z jej miny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak super, koniecznie zdaj relacje :)
    tofika uwielbiam :P

    i coś takiego, ale miałam w planach dzisiaj wstawić ten filmik. Wczoraj jak zobaczyłam pierwszy raz to tak się śmiałam, że aż siostra przyszła bo nie wiedziała co się dzieję :P
    dziewczyna jest genialna i to jej "yyy" :P

    OdpowiedzUsuń
  7. o Matko ale jej współczuje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej mina jest zabójcza :)
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty