GlySkinCare, krem pod oczy.

 Jakiś czas temu udało mi się załapać na facebooku do testowania losowego produktu firmy GlySkinCare. Otrzymałam paczuszkę, a w niej krem pod oczy. "o nie..." Kosmetyk, którego się bałam. Dlaczego? Bo wydawało mi się, że miesiąc to dość krótki czas na przetestowanie takiego kosmetyku, a co najwazniejsze czy JA sprostam napisaniu jego recenzji. No, ale zobaczcie same.

W paczuszce znalazł się krem, ulotka i pudełeczko.

 Co mówi producent:
Krem pod oczy dzięki zawartości EyePro™ 3X Complex poprawia mikrocyrkulację, przez co zmniejsza opuchliznę oraz redukuje cienie pod oczami. Krem powstrzymuje procesy starzenia, poprawiając sprężystość i nawilżenie delikatnej skóry wokół oczu.


Sposób użycia:
Przemyj twarz Gentle Cleanser. Zastosuj krem wokół oczu. Krem można stosować rano i wieczorem. Produkt nie zawiera substancji zapachowych.

Rodzaj cery: 
Każda.

Korzyści:
Poprawa nawilżenia skóry wokół oczu,
Poprawa sprężystości skóry wokół oczu,
Redukcja cieni i opuchlizny pod oczami.


Konsystencja: Jest rzadka, więc dobrze się rozprowadza. Wchłania się szybko. Nie pozostawia tłustegi filmu.


Działanie: Kosmetyk trafił w moje ręce w idealnym czasie - sesja! Na szczęście jakieś kolosalne woreczki pod oczami mi się nie robią, ale niestety cienie pod oczami już tak. Krem ich całkowicie nie zlikwidował (ale przede mną jeszcze długi czas by zdenkować tubkę) lecz je zmniejszył. Krem dobrze się sprawdza pod makijażem, nie uczula i nie podrażnia.
 
Zapach: Brak.

Wydajność: Huhu, Tubka ma 15 ml, codziennie nakładam odrobinę a nie wiem czy cokolwiek ubyło. :D

Opakowanie: Charakterystyczna dla kremów pod oczy wąska tubka, odkręcana. Szata graficzna przyjemna dla oka.

Skład: Ja osobiście nie zwracam na niego uwagi, może to mój błąd, aczkolwiek wiem, że ten krem zdobywa nobla nad noblami za skład.

Pojemność: 15 ml
Dostępność: Na pewno online, ale nie mam pojęcia czy dostępny jest stacjonarnie.
Cena: ok 39 zł.
Czy zakupię ponownie? Jeśli kiedykolwiek mi się skończy to bardzo możliwe.

 

Komentarze

  1. Ja to bym cudo przygarneła. Skóra wokół oczu potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. No na sesję to idealny wynalazek, doskonale to rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy;) fajna recenzja
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ale ty masz wielkie i piękne oczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog masz zaje***** jesteś boska masz pomysły na bloga kochana
    <333 obs. za obs. ? jak to zrobisz napisz mi koment, a ja zrobię to samo . pozdrawiam cię
    gliniankaa.blogspot.com
    ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny, ale nie obserwuję blogów, które o to żebrzą...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty