Zapach cytryny w łazience.

Mam na kompie w różnych folderach pojedyncze zdjęcia, sprzed kilku miesięcy a to zakupów, a to produktów, które miałam zrecenzować, ale z jakiś przyczyn niewiadomych recenzje nie pojawiły się na blogu do dziś, więc NADRABIAM.

Na pierwszy odstrzał idzie Wellness & Beauty, Badesalz (Sól do kąpieli w saszetkach) Rossmannowej. Prawdę mówiąc nie wiem czy nadal jest do kupienia, bo zapomniałam o niej totalnie, ale do rzeczy.
 Zapach: ja miałam wersję trawa cytrynowa & bambus, ale tak naprawdę wyczuwalna była tylko cytryna z jakimś domieszkiem. zapach ładny, orzeźwiający, niechemiczny, utrzymuje się bardzo długo w całej łazience. na skórze nie pozostawał, ale nie wymagajmy tego od soli do kąpieli. :)
l: drobinki łatwo się rozpuszczały, nadając delikatny zielony kolor i przy okazji delikatnie się pieniąc.

Wydajność: Kto jak lubi, ja osobiście dawałam całą saszetkę do kąpieli, ale spokojnie starczy na 2.
Ciało: skóra nie była wysuszona, jakiegoś nadzwyczajnego nawilżenia również nie zauważyłam.
Umysł: odprężony, zrelaksowany - czego chcieć więcej? :)

Pojemność: 80g.
Dostępność: Rossmann.
Cena: ok 2 zł.
Czy kupię ponownie: Tak.

Komentarze

  1. uwielbiam takie umilacze :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. mniam! :)
    kusisz kąpielą!
    jak dobrze, że mam wannę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o! tego jeszcze nie widziałam :)
    musi mieć ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zostałaś nominowana do tagu The Versatile Blogger. Więcej szczegółów tutaj:
    http://joanne-devian.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety na olejek z tej serii Wellness & Beauty mam uczulenie i niestety boję się używać tych kosmetyków..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele razy się zastanawiałam nad tą solą... teraz raczej kupię jak będzie okazja. Dzięki za recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym sobie tą saszetkę położyła gdzieś w pokoju albo szafie, żeby przyjemnie pachniało:;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znam i lubię bardzo te saszetki. Wszystkie ładnie pachną i co najważniejsze po kąpieli skóra nie jest wysuszona.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje Kochana za pomoc :) i za przydatne informacje :D
    na pewno w niedalekiej przyszłości z nich skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam olejek do kąpieli o tym zapachu i w ogóle się u mnie nie sprwadził niestety. Zapach już później był również duszący jak dla mnie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie jestem przekonana do soli wszelakiej maści :/ jakiś taki uraz :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty