Zakupy...

Post miał się pojawić kilka dni temu, ale folder z poniższymi zdjęciami gdzieś zapodziałam.
Oczywiście znalazły się przez przypadek (to już chyba norma, że coś co potrzebujemy znajduje się wtedy gdy już jest nam niepotrzebne/gdy tego nie szukamy)
Także na szybko ostatni post zakupowy.
Zdecydowanie sklep, który podbił moje serce w tegorocznych zimowych wyprzedażach to reserved!
Bardzo duży wybór, bardzo fajne ceny.

Bardzo przepraszam za jakość!
Kalendarz - empik
2 świeczki - home&you
3 zapachy - home&you
 koszulki - reserved
krem svr - apteka (używam go kilka dni, ale jest idealny!)
 
koszulka wpada pod nietoperkę,
przód jest gładki ma tylko malutką dopinkę w rogu(na zdjęciu),
natomiast tył koszulki to guziiiiiki, ach guziki!


dobranoc.

Komentarze

  1. czarna koszulka świetna!



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. krem mnie zaciekawił :)

    bluzeczki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kupiłam te świeczki :) w końcu 2,25 za jedną taką sliczną gwiazdkę to mało,a moja mama była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie polowałam w tym roku na wyprzedażach, i pewnie już nie zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie napisz coś więcej o tym kremie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodki ten kalendarz z kotami :3
    Pozdrawiam ;**
    milciamoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta szara koszulka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konie może i są kochane, ale mają taaakie wielkie zębiska :D
    Gdy byłam małą dziewczynką mama często opowiadała mi jak to wujka kopnął koń (cobym za bardzo nie ufała koniu sąsiada), wydaje mi się że stąd u mnie ten strach przed koniowatymi :D Za osłami, zebrami itp. też nie przepadam :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty