Rozpieszczona. :)

Zakupy są dobre na wszystko. Na poprawę humoru i na... utrzymanie dobrego humoru!
Ogólnie słowo rozpieszczenia na Nas działa kojąco, czyż nie? :)
No bo która z Nas nie lubi być rozpieszczana?


1. Zielona koszulka - nietoperka, H&M.
2. Czarna z nadrukiem myszki mickey, reserved.
3. Spodenki dla mojej siostry, H&M.
4. Spodnie, które na zdjęcie się nie załapały, dżinsy - rurki, C&A.
Moje pierwsze kosmetyki marki BB, zobaczymy jak się sprawdzą. :)
1. Chusteczki do demakijażu, BeBeauty
2 i 3. Niezastąpioni ulubieńcy FA i Lady Speed Stick
4. Krem do rąk nawilżający, BeBeauty
5. Serum liftingujące biust, Tołpa (otrzymane do testów z Malinowego Klubu)
1. Świeczka, której zapach jest dla mnie obłędny, LaRissa  - zobaczymy czy równie pięknie będzie pachnieć po zapaleniu :)
2. 100 pokojowe mieszkanie dla moich zdjęć!
3. Dwie ulubione gazety - joy i świat kobiety, które również na zdjęcie się nie załapały :)

Nie tylko zdjęcia doczekały się swojego miejsca, aparat również wygodnie odpoczywa w pięknej, nowej torbie dzięki mojemu chłopakowi. :*

A jak Wasze ostatnie zdobycze?


A tak w ogóle to co u Was słychać? 
Jak minął dzień?
My dziś wieczorem z chłopakiem przepadliśmy przed telewizorem z padami w dłoniach! 
Buzz skradł moje serce totalnie, polecam na te zimowe wieczory!

Komentarze

  1. Zazdroszczę zakupów. Mam taką straszną ochotę zaszaleć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę tę butelkę z czekoladek! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, słodkości i rozpieszczanie :)
    fajna notka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wspaniałe zakupy, masz rację, że one są dobre na wszystko :)
    co do gier my z siostrą planujemy zakup pegazusa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak zdecydowanie zakupy są dobre na wszystko :) Trzeba się rozpieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. och jaka slodka koszulka;) bardzo mi sie podoba i uwielbiam motyw Disneya;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę uzupełnić moje świecowo-biedronkowe zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekoladkiiii :D
    aa te chusteczki miałam z Biedronki,. tylko w wersji różowej i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buzz jest genialny, kocham tą gre :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeczki z La Rissy są cudne nawet po zapaleniu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusisz tymi czekoladkami Łobuziaro :)
    A Ludzie tu postanowienia noworoczne mają :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki kochanie za maila chwilowo czuję się już lepiej, i nie chcę "rozdrapywać ran" :P :P :P hehe przy następnym kryzysie od razu będę pisała do Ciebie :) Dzisiaj poszłam do szkoły i troszeczkę moja wiara w to, że będzie dobrze wzrosła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdobycze:))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty